کد خبر : 1634204 | 11 شهریور 1398 ساعت 11:02 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعامل ویلموتس و مجیدی

الهیار در تیم ملی، محبی در تیم امید

بر اساس توافق صورت گرفته میان مارک ویلموتس و فرهاد مجیدی، الهیار صیادمنش فعلا در اردوی تیم ملی حاضر می شود تا ایران را در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 همراهی کند.

الهیار در تیم ملی، محبی در تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس در بدو حضور در تهران یکی از بازیکنان جوانی که به اردوی تیم ملی دعوت کرد الهیار صیادمنش بازیکن تیم امید بود و به او در بازی با سوریه میدان داد که زننده یکی از گل های تیم ملی بود.

 

بر اساس توافقات صورت گرفته میان سرمربی تیم ملی و فرهاد مجیدی، الهیار فعلا در اردوی تیم امید حاضر نمی شود. البته سرمربی تیم ملی برای اینکه تیم امید در بازی های دوستانه با کمبود مهره در خط حمله مواجه نشود محمد محبی را به اردوی تیم امید فرستاد. محمد محبی در اردوی پیش از فصل تیم ملی حاضر شد و در بازی با تیم امید آنقدر خوب بازی کرد که مارک ویلموتس می خواست در بازی با هنگ کنگ وی را در لیست نفرات اعزامی قرار دهد اما در آخرین لحظه تصمیم گرفت محمد محبی را به اردوی تیم امید بفرستد تا تیم امید با کمبود بازیکن در خط حمله مواجه نشود.

 

گفتنی است الهیار صیادمنش بعد از همراهی تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در سال جاری در اردوی تیم امید حاضر خواهد شد تا برای این تیم هم در بازی های مقدماتی المپیک در تایلند به میدان بیاید. این بازی ها بهمن ماه با حضور 16 تیم در تایلند برگزار می شود و سه تیم به همراه ژاپن جواز حضور در بازی های المپیک را به دست خواهند آورد. از آنجایی که این بازی ها در روزهای فیفا برگزار نمی شود فدراسیون فوتبال باید رضایت باشگاه فنرباغچه را برای در اختیار گرفتن الهیار جلب کند که حمید استیلی گفته در این راستا از مصطفی دنیزلی کمک خواهد گرفت.

 

تیم ملی اینروزها مهیای بازی با هنگ کنگ می شود که این بازی 19 شهریور در هنگ کنگ برگزار می شود و در روزهای آتی تیم امید هم برای انجام دو بازی دوستانه با ازبکستان از طریق مشهد راهی تاشکند خواهد شد.

دیدگاه‌ها