کد خبر : 1634243 | 11 شهریور 1398 ساعت 13:14 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات دوچرخه‌سواری آزاد کشوری در شهر آبسرد

مسابقات دوچرخه‌سواری آزاد کشوری با معرفی نفرات برتر خود در شهر آبسرد برگزار شد.

مسابقات دوچرخه‌سواری آزاد کشوری در شهر آبسرد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ آزاد کشوری همزمان با آخرین روز هفته دولت با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی در شهر آبسرد برگزار شد. این مسابقات با حضور ۱۳۰ دوچرخه‌سوار از ۱۱ استان کشور در سه بخش پیشکسوتان، جوانان و بزرگسالان با همت شهرداری آبسرد برگزار شد که در نهایت از نفرات برتر هر بخش تجلیل شد.


در بخش بزرگسالان که جمعی از دوچرخه‌سواران تیم ملی شرکت داشتند، خلیل خورشیدی از آذربایجان مقام نخست، محمد رجبلو از تهران مقام دوم و مرتضی رضوانی از مازندران مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.


محمد چرخ‌انداز، مسعود خاکی و عماد محمدی در بخش جوانان توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات دوچرخه‌سواری آزاد کشور در آبسرد را به دست بیاورند.


همچنین در بخش پیشکسوتان، امید اسفندیاری به عنوان مقام اول، نیمه صمدی‌فر به عنوان مقام دوم و عادل ابوپوربیشه به عنوان مقام سوم این مسابقات معرفی شدند.

 

مسابقات دوچرخه‌سواری آزاد کشوری در شهر آبسرد


خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران  در حاشیه این مسابقه اظهار کرد: شهرداری آبسرد و مسئولان شهرستان دماوند کار بزرگی انجام داده و با برنامه‌ریزی و راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری، مسابقه خوبی برگزار کردند و مجموعه شهرداری و اداره ورزش و جوانان، توانستند گام مؤثری در جهت توسعه ورزش دوچرخه‌سواری بردارند. برنامه‌های خوبی برای شهرستان دماوند در نظر گرفته شده که مطرح خواهیم کرد؛ چراکه با توجه به آب و هوای شهر آبسرد ودماوند و نزدیکی به تهران در رشته‌‌های بی‌ال‌ایکس، کوهستان و بخش جاده، قابلیت برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات لیگ و قهرمانی کشوری را دارد.


در ادامه سید محمد رفیعی طباطبایی شهردار آبسرد نیز در مورد  این مسابقات اظهار کرد: ما به محض اطلاع از برگزاری مسابقات توسط فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور به جهت احساس وظیفه در راستای ترویج فرهنگ و تشویق مردم به مسأله مهم ورزش، حمایت خود را در خصوص میزبانی این مسابقات اعلام کردیم.


سیدمحمد رفیعی طباطبایی افزود: امروز شاهد حضور دوچرخه‌سواران از استان‌های مختلف کشور در شهر آبسرد بودیم و امکانات پذیرایی، اقامت و جوایزی نیز برای افراد در حد توان مهیا شد. برگزاری این مسابقات و توجه به ورزش، سرمایه‌گذاری است و هزینه محسوب نمی‌شود، چراکه ورزش در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصاد، اشتغال و صنعت نیز بسیار مؤثر است. هزینه‌های جلوگیری از بیماری‌ها و امراض به مراتب کمتر از درمان بوده و ورزش، تنها راه پیشگیری از بیماری‌های جسمی و روحی است؛ به این جهت توصیه ما به مسؤولان، سخاوتمند عمل کردن در حوزه ورزش خواهد بود که منجر به افزایش نشاط در جامعه و می‌شود. ما باید برنامه‌های جدی و بلندمدتی در حوزه ورزش طراحی کنیم و امیدوارم که برگزاری این قبیل برنامه‌ها، موجب ملی‌پوش شدن جوانان آبسرد شود.

 

1431513


در اختتامیه مسابقات دوچرخه‌سواری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران، رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار دماوند، رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد و دیگر مسؤولان شهرستانی و شهری حضور داشتند.

 

دیدگاه‌ها