کد خبر : 1634348 | 11 شهریور 1398 ساعت 20:16 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

امید ابراهیمی؛ وقتی لژیونری تمدید شد (عکس)

هافبک بااخلاق تیم ملی بار دیگر به حضورش در فوتبال خارج از ایران ادامه خواهد داد و این در حالیست که زمزمه بازگشت او جدی‌تر از همیشه شنیده می‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی بعد از تجربه چند فصل حضور در استقلال، در فصل گذشته برای دستیابی به رویاهای خود راهی فوتبال خارج از ایران شد و پیراهن تیم الاهلی قطر را بر تن کرد.

 

در شرایطی که به نظر می‌رسید، هافبک موفق تیم ملی، روزهای خوبی را در این تیم پشت سر نمی‌گذارد، در پایان فصل لیگ ستارگان صحبت‌هایی در خصوص بازگشت او به گوش می‌رسید و تیم‌های پدیده شهرخودرو، استقلال و سپاهان برای جذب وی اعلام آمادگی کردند.

ابراهیمی که در 31 سالگی آخرین شانس‌های حضورش در فوتبال اروپا را جستجو می‌کرد در نهایت با پیشنهاد یوئن بلژیک مواجه شد و همبازی سعید عزت اللهی در این تیم شده تا به رویای خود برای حضور در فوتبال اروپا با تمدید برچسب لژیونری دست یابد.

 

هافبک موثر تیم ملی در اولین حضورش در اردوی تیم ملی با روحیه بالا و حرکاتی که نشان از آمادگی مناسب او می‌داد حضور یافته و به نظر می‌رسد کاملا از پیشنهاد جدیدی که برای حضور در فوتبال اروپا به او رسیده خوشنود و سرمست است و باید دید چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها