کد خبر : 1636032 | 21 شهریور 1398 ساعت 20:39 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

جولیان ناگلسمان:

امیدوارم تیمو ورنر مقابل بایرن مونیخ آماده باشد

جولیان ناگلسمان، سرمربی جوان لایپزیش، مدعی شد تیمش برای پیروزی مقابل بایرن مونیخ قرار می گیرد.

امیدوارم تیمو ورنر مقابل بایرن مونیخ آماده باشد

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش فصل را فوق العاده آغاز کرده و با کسب سه پیروزی از سه بازی ابتدایی با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته است. آنها در ابتدای هفته بعد در دیداری دشوار به مصاف بایرن مونیخ، تیم رتبه دوم جدول می روند و جولیان ناگلسمان ابراز امیدواری کرد تیمو ورنر، ستاره 22 ساله لایپزیش در این دیدار آماده باشد.

 

1241050

 

جولیان ناگلسمان در کنفرانس خبری امروز خود گفت: "کیفیت فردی همیشه می تواند بسیار مهم باشد، بنابراین اگر ما یک تیمو ورنر آماده در اختیار داشته باشیم می تواند برای ما اهمیت زیادی داشته باشد. تیمو ورنر در تمرینات دیروز بسیار آماده بود و او می تواند یک عامل بسیار مهم برای ما بوده و بایرن مونیخ را اذیت کند.

 

من می خواهم تیمم مقابل بایرن برنده شود و ما با این رویکرد وارد بازی می شویم. کسب نتیجه خوب مقابل بایرن می تواند صدرنشینی شما را طولانی تر کند، اما شما باید هر هفته عملکرد خوبی ارائه دهید. اگر در برابر بایرن پیروز شویم و بعد از آن در بازی دیگری مغلوب شویم، انگار پیروزی مقابل بایرن دیگر مهم نیست.

 

بازی کردن توماس مولر یا فیلیپ کوتینیو؟ گرچه ما به این موضوع فکر می کنیم اما در کل سبک بایرن مونیخ تغییر نمی کند. ما در حضور کوتینیو یا مولر به جزئیات نمی پردازیم. آنها بازیکنان متفاوتی هستند اما صفت های مشترکی نیز وجود دارد. من در ذهن خودم به اینکه کدام بازیکن بازی می کند فکر کرده و برای آن آماده می شوم."

دیدگاه‌ها