کد خبر : 1636727 | 24 شهریور 1398 ساعت 20:23 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه آنتونیو کونته به سرمربی یوونتوس

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر واکنش جالبی به تمجیدهای اخیر از تیمش داشته است.

طعنه آنتونیو کونته به سرمربی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، با کسب سه پیروزی در سه دیدار ابتدایی، اینتر بعد از مدت ها صدرنشین سری آ شده و تمجیدهای فراوانی را بر انگیخته است. اما کونته مدعی شد این تعاریف فقط به این دلیل است که در روز ناکامی آنها بتوانند تیم وی را مورد انتقاد قرار دهند. سرمربی سابق چلسی همچنین معتقد است که بیانکونری نمی تواند بهانه ای برای عدم موفقیت در خانه فیورنتینا داشته باشد.

 

1434291

 

 

آنتونیو کونته گفت: "ما در حال رشد هستیم و من از بلوغ اینتر خوشحالم. اما من می دانم که اکنون شما اینگونه در مورد ما صحبت می کنید و تعریف می کنید تا زمانیکه شکستی رقم خورد، بتوانید از ما انتقاد کنید.

 

امروز ما از اینتر به عنوان رقیب اصلی یوونتوس در راه قهرمانی نام می بریم، اما من قواعد این بازی را می دانم و شرایط اینگونه است. اما ما باید به خودمان مسلط باشیم، بگذارید دیگران صحبت کنند، اما ما باید دهان خود را بسته و فقط مبارزه و کار کنیم."

 

مائوریتسیو ساری دیروز بعد از تساوی یوونتوس در فلورانس مدعی شد گرمای هوا در عملکرد آنها تاثیرگذار بوده است. کونته در پاسخ به سرمربی یوونتوس گفت: "من در این مورد چیزی نخواهم گفت زیرا در غیر این صورت باید بودجه ها، گردش مالی و ترازنامه ها را نیز وسط بیاوریم. من فقط می گویم کسی که اکنون سرمربی قوی ترین تیم است باید آرام و راحت باشد."

دیدگاه‌ها