کد خبر : 1637924 | 29 شهریور 1398 ساعت 18:51 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترک توئیتر، واکنش مدافع لیورپول به توهین ها

اندی رابرتسون مدافع ارزشمند لیورپول که پس از بازی با ناپولی مورد توهین برخی هواداران قرار گرفته بود، صفحه توئیتر خود را بست.

ترک توئیتر، واکنش مدافع لیورپول به توهین ها

به گزارش "ورزش سه"، اندی رابرتسون ستاره و مدافع لیورپول پس از نمایش نه چندان خوبش در مصاف با ناپولی مورد انتقاد تند برخی از هواداران قرار گرفت و به این انتقادات به شکل عجیبی واکنش نشان داد.

او سه شنبه شب در مصاف حساس لیورپول برابر ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا در دقیقه 82 مسابقه مرتکب خطای پنالتی شد که دریس مرتنز آن را به گل تبدیل کرد.

درحالیکه نتیجه بازی 0-0 ادامه داشت و تنها هشت دقیقه به پایان مسابقه مانده بود، داور مسابقه حکم داد که اندی رابرتسون روی خوزه کایخون بازیکن ناپولی مرتکب خطا شده است. با وجود اعتراض لیورپولی‌ها داور مسابقه فلیکس بریش، صحنه را با استفاده از VAR بررسی کرد و بر نظر خود پای فشرد تا ناپولی صاحب یک ضربه پنالتی شود. پنالتی‌ای که توسط دریس مرتنز وارد دروازه قرمزها شد. شب بد لیورپول و کلوپ به اینجا ختم نشد و فرناندو یورنته در دقیقه 90+2 اختلاف را دو برابر کرد تا مثل سال گذشته شکست تلخ دیگری برای لیورپولی‌ها در سن پائولو رقم بخورد.

 

پس از بازی برخی از هواداران لیورپول در توئیتر به انتقاد از او پرداختند و برخی نیز پا را فراتر گذاشتند و مدافع سرخ‌پوشان را مورد حملات لفظی قرار دادند. مدافع اسکاتلندی اما در اقدامی عجیب حساب کاربری خود در شبکه توئیتر را حذف و این شبکه اجتماعی را ترک کرد.

پس از این حرکت دسته ای دیگر از هواداران لیورپول ضمن انتقاد از رفتار هوادارانی که به رابرتسون توهین کرده بودند، از وی خواستند تا بار دیگر به توئیتر برگردد.

 

 

1435939

 

 

 

 

دیدگاه‌ها