کد خبر : 1639123 | 03 مهر 1398 ساعت 14:00 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

فصل گذشته هیچ بازیکنی بهتر از برناردو نبود

پپ گواردیولا در مصاحبه ای نسبت به غیبت برناردو سیلوا پرتغالی در تیم منتخب سال فیفا واکنش نشان داد.

فصل گذشته هیچ بازیکنی بهتر از برناردو نبود

به گزارش"ورزش سه"، در حالی چند روز پیش از تیم منتخب سال توسط فیفا رونمایی شد که منچستر سیتی در کمال تعجب هیچ نماینده ای در آن نداشت. این در حالی بود که همگان گمان می کردند که برناردو سیلوا،ستاره پرتغالی سیتی، یکی از یازده بازیکن اصلی تیم منتخب سال باشد. سیلوا فصل گذشته عملکردی درخشان در ترکیب سیتیزن ها داشت و یکی از مهم ترین ارکان تیم پپ در راه دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر بود. او همچنین بهترین بازیکن تیم ملی پرتغال در لیگ ملت ها بود. مسابقاتی که اتفاقا پرتغال نیز در آن به قهرمانی رسید.


در همین راستا و بعد از غیبت برناردو در ترکیب تیم منتخب سال، پپ گواردیولا،سرمربی سیتیزن ها، در مصاحبه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:"من فکر می کنم فصل گذشته هیچ بازیکنی بهتر از برناردو نبود. او همچنین بهترین بازیکن ما در فصل گذشته بود. برناردو همراه با پرتغال هم به مقام قهرمانی لیگ ملت ها رسید. من واقعا از عدم حضور او در ترکیب منتخب سال فیفا تعجب کردم."


برناردو سیلوا 25 ساله پس از درخشش در موناکو و در سال 2017 به منچستر سیتی پیوست و فصل گذشته عملکرد بی نظیری را برای منچستر سیتی و تیم ملی پرتغال ارائه داد.

دیدگاه‌ها