کد خبر : 1640279 | 08 مهر 1398 ساعت 19:20 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: لیگ قهرمانان برای یوونتوس وسواس نیست

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس مدعی شد فعلا تنها به بازی با بایر لورکوزن فکر می‌کند.

ساری: لیگ قهرمانان برای یوونتوس وسواس نیست

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب و در تورین در شرایطی میزبان لورکوزن خواهد بود که در اولین بازی مرحله گروهی خود در مادرید مقابل اتلتیکو مادرید متوقف شده. بیانکونری هفته بعد در دیداری حساس در سری آ مهمان اینتر است، اما مائوریتسیو ساری تاکید کرد که فعلا تنها به دیدار با لورکوزن می‌اندیشد.

 

مائوریتسیو ساری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لورکوزن گفت: "ما حالا نمی‌توانیم درباره بازی با اینتر فکر کنیم. لورکوزن تنها با یک امتیاز از بایرن مونیخ عقب است و تیم‌های بوندس لیگایی با بهترین کیفیت‌های بدنی و همچنین قدرت دوندگی بالا در میدان حاضر می‌شوند.

 

1435145

 

این یک مسابقه بسیار دشوار خواهد بود و فکر کردن به دیداری جز بازی با لورکوزن اشتباه است. در این مسابقه حوادث می‌توانند بسیار مهم باشند. ما در سه دیدار اخیر از همه لحاظ در شرایط خوبی قرار داشته‌ایم. قطعا مقایسه شرایط بدنی در یک دیدار و بازی دیگر دشوار است زیرا متغیرهای تاثیرگذار زیادی وجود دارد. من نمی‌دانم آیا بازیکنی در بازی فردا شب استراحت خواهد کرد یا خیر. وضعیت جسمی ما رو به رشد است، اما این تصمیم با وضعیت روانی نیز در ارتباط است.

 

تنها هدفی که فعلا من برای خودم تعیین کرده‌ام صعود از گروه است و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. هنگام بازی کردن باید مراقب باشیم و لیگ قهرمانان اروپا نباید برای یوونتوس به یک وسواس تبدیل شود.

 

در حال حاضر نامیدن تیم‌های ایتالیایی به عنوان نامزدهای اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا بسیار دشوار است و از نظر من تیم‌های انگلیسی شانس بیشتری دارند."

دیدگاه‌ها