کد خبر : 1640476 | 09 مهر 1398 ساعت 13:24 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

هرگز دوست نداشتم با فرگوسن چای بخورم

روی کین، ستاره ایرلندی سابق باشگاه منچستر یونایتد، در مصاحبه‌ایی پیرامون رابطه‌اش با سرالکس فرگوسن در زمان حضورش در این تیم صحبت کرد.

هرگز دوست نداشتم با فرگوسن چای بخورم

به گزارش "ورزش سه"، روی کین، هافبک ایرلندی سال‌های نه چندان دور شیاطین سرخ، به مدت 12 سال در تیم منچستر یونایتد تحت هدایت الکس فرگوسن بازی می‌کرد و هشت سال نیز کاپیتان تیم فرگوسن بود. او پس از انجام مصاحبه‌ایی در سال 2005 بر علیه هم تیمی‌های خود، رابطه‌اش با فرگوسن سرد شد و در نهایت در همان سال منچستریونایتد را ترک کرد.

 

در همین رابطه روی کین مصاحبه‌ایی در مورد رابطه کاملا حرفه‌ایی خود با الکسن فرگوسن انجام داد و گفت: "وقتی من به یونایتد رفتم بسیاری از بازیکنان در مقاطعی با سرمربی مشغول خوردن چای می‌شدند اما من هیچ وقت نمی‌خواستم چنین رابطه‌ایی با هیچ یک از سرمربیانم داشته باشم."

 

1439249

 

اگر چه این دو نفر بارها اعتراف کرده‌اند که دیگر چشم دیدن همدیگر را ندارند اما روی کین حالا اعتراف کرد که آرزوی او با فرگوسن مشترک است و آن هم چیزی نیست مگر موفقیت منچستریونایتد.

 

کین در ادامه گفت: " ما بهترین‌ها را برای یونایتد می‌خواستیم. من رختکن را رهبری می‌کردم و فرگوسن هم بازیکنان را هدایت می‌کرد. من همیشه می‌خواستم وظیفه رهبری را به درستی انجام دهم و هیچ وقت دوست نداشتم پای خود را فراتر بگذارم. شاید در مقطعی از حضورم در منچستر چند کار اشتباه انجام داده باشم اما عموما وظایفم را به بهترین نحو انجام می‌دادم.

 

به عنوان یک رهبر شما باید طوری رفتار کنید که برای بقیه الگو باشید. بسیاری اعتقاد داشتند که من بیش از حد سخت‌گیر هستم اما من باید برای موفقیت یونایتد هرکاری را انجام می‌دادم."

 

1439250

 

کین برای اولین بار از ناتینگهام فارست کار خود را در فوتبال آغاز کرد؛ تیمی که  پیش از این دو جام اروپایی با برایان کلاف به دست آورده بود. او در مورد شباهت سبک مربی‌گری فرگوسن و کلاف هم گفت: "هر دو آن‌ها مهم‌ترین چیزها را در بهترین شرایط به بازیکنان انتقال می‌دادند.  آن‌ها همیشه در بهترین موقع خود را نمایان می‌کردند و این موضوعی درخشان در مورد آن‌ها بود. من یک بار یک بازی بسیار بد انجام دادم  و فرگوسن با صدای بلند فریاد زد کین! و در ادامه ناامیدانه به من نگاه کرد. شما نمی‌توانستید هیچ‌وقت رها و بی‌مسئولیت باشید."

 

دیدگاه‌ها