کد خبر : 1641096 | 12 مهر 1398 ساعت 14:36 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه رئال در واکنش به ادعای عجیب در مورد کورتوا

تیبو کورتوا روزهای خوبی را در رئال پشت سر نمی گذارد و شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعای عجیبی نیز در مورد وی مطرح شد.

بیانیه رئال در واکنش به ادعای عجیب در مورد کورتوا

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا بین دو نیمه بازی رئال مادرید و بروژ تعویض شد. ابتدا تصور می شد او به دلیل سوت های اعتراضی هواداران پس از دریافت دو گل از حریف بلژیکی تعویض شده اما تیم پزشکی رئال خبر از مشکلات گوارشی جدی او و انتقالش به بیمارستان داد. کورتوا که محبوبیتی میان هواداران رئال ندارد، اکنون کار سختی برای اثبات خود به آنها پیش رو خواهد داشت.

به جای او، آرئولا درون دروازه رئال قرار گرفت و توانست دروازه خود را بسته نگاه دارد. رئالی ها دوست دارند آرئولا از این پس دروازه بان اول تیم محبوب شان باشد.

 

 

1440073

 

 

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که کورتوا از یک مشکل روحی روانی رنج می برد و به دلیل استرس بیش از حد نمی تواند درون دروازه رئال با آرامش قرار بگیرد.

در واکنش به این ادعا باشگاه رئال بیانیه ای به این شرح صادر کرد:« ادعایی مطرح شده مبنی بر اینکه تیبو کورتوا دروازه بان ما با مشکل استرس روبرو است در حالی که این موضوع از اساس غلط است. او بین دو نیمه بازی با بروژ به دلیل مشکلات گوارشی حاد تعویض شد و دیگر قادر به ادامه کار نبود. مراحل درمان او به بهترین شکل در حال انجام است.»

 

 

1439616

دیدگاه‌ها