کد خبر : 1645759 | 04 آبان 1398 ساعت 11:00 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسی: افتخارات بارسا را با جام‌جهانی عوض نمی‌کنم

با آنکه قهرمانی ملی تنها افتخاری است که جای خالی‌اش در کلکسیون افتخارات مسی دیده می‌شود ولی ابرستاره آرژانتینی می‌گوید قهرمانی‌هایش با بارسا را با قهرمانی آرژانتین در جام جهانی عوض نمی‌کند.

مسی: افتخارات بارسا را با جام‌جهانی عوض نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بالای سر بردن یک جام بزرگ با پیراهن تیم ملی آرژانتین تنها افتخاری است که جای خالی‌اش در کلکسیون خارق‌العاده افتخارات لیونل مسی ستاره بزرگ آرژانتینی دیده می‌شود. ولی مسی در یک گفتگوی رسانه‌ای گفته حاضر نیست افتخاراتی که با بارسلونا به دست آورده را بدهد تا در عوض جام جهانی را با پیراهن آرژانتین بالای سر ببرد.

 

مسی با اینکه بهترین گلزن تاریخ فوتبال کشورش است ولی تا کنون با تیم ملی بزرگسالان آرژانتین جامی به دست نیاورده. تنها افتخارات ملی مسی به قهرمانی در جام جهانی زیر 20سال در سال 2005 و مدال طلای المپیک در بازی‌های 2008 برمی‌گردد. مسی البته چند بار تا یک قدمی پایان دادن به این ناکامی پیش رفته ولی در فینال جام جهانی 2014 و در سه فینال کوپا آمه‌ریکا ناکام بوده تا دستش از جام ملی کوتاه بماند.

 

1446342

 

مسی در گفتگو با TyC Sports در پاسخ به سوالی در این باره گفت:" خیلی دوست داشتم قهرمان دنیا باشم. ولی حاضر نیستم افتخاراتی که در دوران فوتبالی‌ام بدست آورده‌ام را با آن عوض کنم".

 

ابرستاره آرژانتینی در ادامه گفت:" این تقدیری است که برای من مقدر شده و خداوند اینها را به من داده. کاری‌ نمی‌شود کرد. من در فوتبال به چیزهایی رسیده‌ام که حتی در خواب هم نمی‌دیدم. افتخاراتی که من به دست آورده‌ام از آنچه در تصورم می‌گنجید به مراتب فراتر و بزرگتر است".

 

این صحبت های مسی در حالی مطرح می‌شود که ناکامی او در تکرار موفقیت‌های باشگاهی‌اش در سطح ملی باعث شده مسی در آرژانتین با انتقادهایی مواجه باشد و عده زیادی از هموطنان او  معتقدند مسی عمدا در تیم ملی به اندازه کافی تلاش نمی‌کند تا مبادا زمانی که به باشگاهش برمی‌گردد نتواند با تمام قوا در خدمت باشگاه باشد.

 

دیدگاه‌ها