کد خبر : 1645903 | 04 آبان 1398 ساعت 19:40 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

رابرت لواندوفسکی قصد متوقف شدن ندارد (عکس)

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ باز هم موفق به گلزنی در بوندسلیگا شد.

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در این فصل در بهترین فرم ممکن قرار داشته و در لیگ قهرمانان و بوندسلیگا نمایش های فوق العاده ای از خود ارائه داده است. ستاره لهستانی باواریایی ها در همین مدت موفق به زدن 19 گل در تمامی رقابت ها برای بایرن شده و آماده ترین ستاره فوتبال اروپا در هفته های اخیر لقب گرفته است. بایرن مونیخ امروز در دیداری دشوار و با نتیجه 1-2 موفق به غلبه بر یونیون برلین شد و رابرت لواندوفسکی دوباره در این دیدار دروازه حریف را باز کرد.

 

حالا رابرت لواندوفسکی تبدیل به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا شده که در هر نه مسابقه اول فصل تیمش گلزنی کرده است. هفته گذشته او با رکورد سه فصل پیش پیر آمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی و سابق دورتموند و گلزنی در هشت بازی ابتدای فصل برابری کرده بود و امروز این رکورد را به تنهایی از آن خود کرده است.

 

همچنین رابرت لواندوفسکی حالا بعد از گرد مولر، گلزن افسانه ای و بزرگ بایرن مونیخ در دهه 70، تبدیل به اولین بازیکن این تیم شده که در 13 بازی پیاپی برای بایرن موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. با این روند فوق العاده رابرت لواندوفسکی، نیکو کوواچ را امیدوار به تکرار قهرمانی در بوندسلیگا و موفقیت در لیگ قهرمانان است.

 

1446555

 

1446554

 

1446553

دیدگاه‌ها