کد خبر : 1645977 | 05 آبان 1398 ساعت 11:55 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

در آرژانتین، باخت در دربی به این راحتی‌ها نیست

مسی: جام جهانی 2014، بهترین تجربه من در آرژانتین

لیونل مسی در مصاحبه‌ای مفصل با TyCSports می‌گوید زمانی که در دقایقی طولانی از هر بازی پایش به توپ نخورد با فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

مسی: جام جهانی 2014، بهترین تجربه من در آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در یک مصاحبه مفصل با TyCSports درباره مسائل مختلف از تفاوتهای فوتبال آرژانتین و اسپانیا، انتقادها از او در تیم ملی آرژانتین و زمان خداحافظی‌اش از فوتبال گفت و گو کرد. این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید.

 

تفاوت فوتبال آرژانتین و اسپانیا:

در آرژانتین دربی‌های ریور- بوکا یا دربی کلاسیک روساریو تا حدودی شبیه ال کلاسیکو هستند ولی در آرژانتین مردم پرشورتر هستند. برنده نشدن در دربی‌های بزرگ در آرژانتین خیلی مهم است. وقتی در اسپانیا می‌بازید اتفاق خاصی نمی‌افتد ولی در آرژانتین نمی‌توانید از خانه بیرون بروید و اوضاع واقعا عجیب و غریب می‌شود. مردم در آرژانتین با فوتبال زندگی می‌کنند و خصلت دیوانه‌وار زندگی روزمره خودش را در فوتبال هم نشان می‌دهد.

 

هواداران تیم ملی آرژانتین:

ما در آمریکای جنوبی با تیمهای ملی کشورمان زندگی می‌کنیم. در آرژانتین نمی‌گذارند بخوابید و در هتل یک لحظه رهایتان نمی‌کنند. اگر تیم ملی در کوپا آمه ریکا شرکت کرده باشد که اوضاع از این هم سخت‌تر می‌شود.

 

باشگاه مورد علاقه در آرژانتین

زمانی می‌گفتند مسی طرفدار ریور است. یک مدت هم می‌گفتند مسی طرفدار ایندیپندنته است چون عکسی از دوران بچگی من پیدا کرده بودند که پیراهن این تیم را پوشیده بودم. ولی من فقط از پیراهن آنها خوشم می‌آمد. واقعیت این است که من همیشه هوادار نیوولز بوده‌ام و هنوز هم هستم.

 

انتقادها از بازی مسی در تیم ملی آرژانتین

پوشیدن پیراهن تیم ملی آرژانتین همیشه رویای من بوده. ما خیلی تلاش کردیم تا بتوانم در تیم ملی بازی کنم. مجبور بودم خیلی چیزها را به جان بخرم تا به این رویایم برسم، چیزهایی که خیلی از آنها منصفانه نبود ولی من همیشه سعی خودم را کرده‌ام و باز هم خواهم کرد. ما به فینال جام جهانی و رقابتهای قهرمانی آمریکای جنوبی رسیدیم و این اصلا کار کوچکی نیست. ولی همه چیز برای قهرمانی ما دست به دست هم نداد. ولی ما هواداران آرژانتینی را شاد کردیم. می‌دانم شکست در فینالها خیلی سخت و دردناک است ولی ما توانستیم تا آخرین بازی پیش برویم. به اعتقاد من ما این روزها در آرژانتین تیم خیلی خوبی داریم که تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته. در کوپا آمه‌ریکای برزیل تیم ملی جدید هماهنگ شد و دوستی‌های زیادی در تیم ملی شکل گرفت. جوانهای زیادی به تیم ملی راه پیدا کرده‌اند و تیم ملی حالا واقعا مجهز است. باید از این شرایط برای کوپا آمه‌ریکای بعدی حداکثر استفاده را ببریم.

 

1446341

 

درباره فناوری VAR

من از VAR خوشم می‌آید. ولی به شرط آنکه از آن خوب استفاده شود. هدف از استفاده از VAR برطرف کردن شک و شبهه‌ها بوده ولی شک و شبهه هنوز هم وجود دارد.

 

بهترین لحظات در تیم ملی آرژانتین

در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2014 بعد از بازی با کلمبیا ما یک روند عالی را شروع کردیم و دیگر نباختیم. تا فینال جام جهانی ما در مقابل هیچ تیمی شکست نخوردیم و آن دوره به نظر من یکی از بهترین دوره‌هایی بوده که در تیم ملی تجربه کرده‌ام. ما گروه فوق‌العاده‌ای بودیم و از هر روز حضورمان در تیم ملی لذت می‌بردیم.

 

1446665

 

آگوئرو

من آگوئرو را از 17سالگی می‌شناسم. ما رابطه بی‌نظیری داریم با اینکه با هم زندگی نکرده‌ایم. من و لوئیس سوارز از پنج سال پیش با هم آشنا شده‌ایم و هر روز با هم هستیم و با هم زندگی می‌کنیم. وقتی با یک نفر هر روز زندگی می‌کنید رابطه‌تان خیلی قوی‌تر می‌شود ولی من و آگوئرو با اینکه در کنار هم نیستیم ولی رابطه دوستانه خیلی قوی و مستحکمی داریم.

 

 

دیدگاه‌ها