کد خبر : 1649044 | 19 آبان 1398 ساعت 17:00 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود و گل ریحان به میدان آمدند

ادامه بازی پس از اتفاق ویژه در ورزشگاه سردار جنگل

پس از حواشی ایجاد شده در جریان دیدار تیم های سپیدرود و گل ریحان، پس از حدود 30 دقیقه توقف، دو تیم باز هم به میدان آمدند.

ادامه بازی پس از اتفاق ویژه در ورزشگاه سردار جنگل

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی دو تیم سپیدرود و گل ریحان با حساب یک بر یک در پیش بود یکی دو هوادار سرخ پوش خود را به زمین بازی رساندند و به سوی دروازه سپیدرود رفتند و اعتراض شدیدی به دروازه‌بان این تیم در رابطه با گلی که دریافت کرده بود داشتند. اعتراض به مهدی اسلامی تبدیل به درگیری فیزیکی شد و در همین زمان تعدادی از نفرات حاضر روی سکوها خود را به زمین رساندند و در چشم بر هم زدنی هرج و مرج زمین چمن ورزشگاه سردار جنگل را فرا گرفت. این اتفاق باعث شد تا بازیکنان دو تیم به سرعت زمین بازی را ترک کنند و در این میان کمبود نفرات انتظامی حاضر در زمین باعث شد تا بازیب ه حالت قطع دربیاید تا با حضور نیروهای بیشتر بازیکنان بتوانند باز هم در زمین حضور پیدا کنند.

 

این موضوع بالاخره پس از حدود 30 دقیقه انجام پذیر شد و بیشتر شدن نیروهای نظامی و انتظامی باعث شد تا تماشاگرانی که در زمین حضور پیدا کرده بودند بالاخره به بیرون از زمین و روی سکوها هدایت شوند. با اعلام رضایت ناظر بازی و داور میدان در نهایت بازیکنان به میدان آمدند و پس از دقایقی بازی را از سر گرفتند.

دیدگاه‌ها