کد خبر : 1649051 | 19 آبان 1398 ساعت 16:40 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدورد یک ، گل ریحان 2

لیگ یک/ گل ریحان صدرنشین جدید لیگ یک

گل ریحان بازی حساس هفته دوازدهم لیگ دسته یک را برابر سپیدرود با پیروزی به پایان رساند و با این سه امتیاز صدرنشین لیگ یک شد.

لیگ یک/ گل ریحان صدرنشین جدید لیگ یک

به گزارش" ورزش سه"، در حالی که فجرسپاسی و نود ارومیه در برابر حریفانشان به تساوی رسیدند، گل ریحان در یک بازی دشوار در رشت برابر سپیدورد به سه امتیاز رسید و حالا این تیم با 24 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است. سپیدورد اما در روزی که می توانست با یک برد خانگی به امتیاز 18 رسیده و در کنار همشهری اش داماش بالاتر از رتبه دهم قرار بگیرد نتوانست از این موقعیت استفاده کند.


این بازی اما یک اتفاق حاشیه ای و عجیب داشت که باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود. سپیدورد در این بازی ابتدا در دقیقه 45 و آخرین ثانیه های نیمه اول توسط نوید حیدری به گل رسید اما تنها 8 دقیقه بعد از نیمه دوم گل ریحان با گلزنی کیانوش میرزایی بازی را مساوی کرد. اما این گل باعث به وجود آمدن یک حادثه عجیب شد. دو هوادار تیم سپیدرود برای اعتراض به دروازه بان این تیم وارد زمین مسابقه شده و به مهدی اسلامی معترض شدند که این موضوع با واکنش دروازه بان تیم سپیدورد همراه و موجب یک درگیری بزرگ شد. تعداد بیشتری از هواداران معترض وارد زمین مسابقه شده و بازیکنان دو تیم که شرایط را اینگونه دیدند به رختکن رفتند. کمبود نیروهای انتظامی باعث شد این بازی سی دقیقه متوقف شود. با آغاز مجدد بازی و بعد از هشت دقیقه گل ریحان توسط محسن حسینی به گل رسید تا بتواند سه امتیاز با ارزش را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها