کد خبر : 1649590 | 22 آبان 1398 ساعت 12:42 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

امانوئل پتی

امری را اخراج کنید و جرارد را به جایش بیاورید

امانوئل پتی، اسطوره فرانسوی آرسنال از اخراج اونای امری و روی کار آمدن استیون جرارد به عنوان جانشین او در آرسنال حمایت کرد.

امری را اخراج کنید و جرارد را به جایش بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، امانوئل پتی، اسطوره فرانسوی آرسنال با توجه به وضعیت بغرنج این تیم در فصل جاری می‌گوید مدیران باشگاه باید اونای امری، سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها را اخراج کرده و استیون جرارد، سرمربی فعلی رنجرز اسکاتلند و اسطوره سابق لیورپول را به جای او منصوب کند.

 

1451496

 

بعد از شش بازی بدون برد، فشارها بر اونای امری به شدت افزایش یافته و هواداران آرسنال و ستاره‌های سابق این تیم خواهان اخراج این مربی اسپانیایی هستند. مخالفان امری معتقدند از زمان روی کار آمدن او در تابستان 2018 وضعیت آرسنال بهبودی پیدا نکرده بلکه بدتر شده است.

 

امانوئل پتی اسطوره فرانسوی آرسنال از کسانی است که خواهان اخراج امری هستند. اما او برای جانشین امری هم نظر خاص خود را دارد و می‌گوید استیون جرارد که در حال حاضر هدایت رنجرز اسکاتلند را به عهده دارد همان رهبری است که آرسنال نیازمند او است.

 

پتی در این باره گفت:" باشگاه در حال حاضر به یک رهبر بزرگ نیاز دارد. کسی که بتواند شور و شوق را به تیم برگرداند و بازیکنان به او احترام بگذارند. کسی که بتواند تیم را سرشار از انرژی کند و روحیه پیروزی را به بازیکنان تزریق کند. برای مثال استیون جرارد می‌تواند چنین کسی باشد".

 

1451494

 

 

دیدگاه‌ها