کد خبر : 1650472 | 28 آبان 1398 ساعت 10:15 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: هیچ تیمی دوست ندارد با ایتالیا بازی کند

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید تیم های دیگر از ایتالیا می ترسند و امیدوارند در یورو2020 به ایتالیا برخورد نکنند.

مانچینی: هیچ تیمی دوست ندارد با ایتالیا بازی کند

به گزارش "ورزش سه"،  روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا که تیمش دیروز در یک بازی پرگل در مقدماتی یورو2020 موفق شد ارمنستان را با نتیجه 9-1 در هم بکوبد حالا می گوید حریفان احتمالی ایتالیا در یورو2020 از این تیم می ترسند و ترجیح می دهند تابستان سال آینده با تیم او مواجه نشوند.

 

1442748

 

شاگردان مانچینی با پیروزی درخشان خود بر ارمنستان که دیروز در شهر پالرمو اتفاق افتاد با کسب حداکثر امتیازات ممکن در گروه j  مقدماتی یورو2020 صدرنشین شده و به مرحله نهایی رقابتها راه یافتند. مانچینی در عین حال می گوید که با اینکه تیمش یکی از مدعیان اصلی رقابتهای سال آینده است ولی رقبای ایتالیا نسبت به این تیم در توسعه زیرساختها موفق تر بوده اند.

 

مانچینی در یک کنفرانس خبری گفت:" نمی دانم آنها نگران هستند یا نه ولی به نظر من آنها از ما قوی تر هستند چون از نظر برنامه ریزی یک قدم از ما جلوتر هستند. فرانسه برنامه زیرساختی اش را سالها پیش شروع کرده، به فینال یورو رسیده و قهرمان جام جهانی شده. آنها تیم جوانی هستند و به نظر من یکی ازمدعیان اصلی قهرمانی. اسپانیا هم همینطور".

 

مانچینی در ادامه صحبتهایش گفت:" شاید این تیمها از ایتالیا نترسند ولی اگر می توانستند حاضر بودند در رقابتهای یورو با هر تیم دیگری بازی کنند به جز ایتالیا".

 

دیدگاه‌ها