کد خبر : 1651108 | 02 آذر 1398 ساعت 11:35 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل

نیمار ممکن است در مادرید نیمکت‌نشین باشد

توماس توخل در آستانه بازی روز سه‌شنبه PSG و رئال مادرید در لیگ قهرمانان می‌گوید ممکن است نیمار در آن دیدار فیکس بازی نکند.

نیمار ممکن است در مادرید نیمکت‌نشین باشد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی 2-0 دیشب تیمش مقابل لیل در لوشامپیونا از عملکرد تیمش در این بازی تقدیر کرد و در پاسخ به سوالاتی درباره دیدار بزرگ روز سه‌شنبه PSG مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن ممکن است در آن دیدار به صورت فیکس بازی نکند.

 

1453099

 

توخل در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما با اینکه در بازی با لیل بازی را کاملا در کنترل نداشتیم ولی در نیمه دوم فرصتهای خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم. ولی ما در زمین خودمان توپهای ساده زیادی را از دست دادیم. این بازی ساده نبود چون لیل خیلی فشرده و سخت دفاع کرد و بازیکنانش خیلی دویدند. من برای لیل احترام زیادی قائلم و انتظار برد با اختلاف زیاد را نداشتم. لیل تیمی است که در چمپیونزلیگ بازی می‌کند".

 

توخل در ادامه این گفتگو درباره دیدار روز سه‌شنبه تیمش مقابل رئال مادردید در لیگ قهرمانان گفت:" بله ما از نظر بازیکن مشکلاتی داریم. فعلا باید  منتظر بمانیم تا ببینیم می‌توانیم مارکو وراتی و آندرر هررا را در اختیار داشته باشیم یا نه. درباره آنها هنوز مطمئن نیستیم. امیدوارم بقیه در اختیارمان باشند. مادرید با سبکی متفاوت با لیل بازی می‌کند و بازی ما در برنابئو است که به نظرم یکی از سخت‌ترین ورزشگاه‌های دنیا برای بازی کردن است".

 

سرمربی PSG درباره نیمکت نشینی یا بازی کردن نیمار در مادرید گفت:" بله، هر چیزی ممکن است. چرا که نه؟".

 

توخل درباره استفاده از چهار مهاجم در بازی با مادرید گفت:" استفاده از چهار مهاجم در  بازی با رئال کار خیلی شجاعانه‌ای خواهد بود. باید بعدا در این باره تصمیم بگیریم. من فعلا باید چند شب خوب بخوابم و بعد تصمیم بگیرم. ولی این تصمیمی نیست که امروز گرفته شود. بین اعتماد به نفس و اعتماد به تیم و اعتماد به نفس بیش از حد مرز باریکی است که استفاده از چهار مهاجم در مادرید در این مرز خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها