کد خبر : 1652269 | 07 آذر 1398 ساعت 15:11 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به اتهامات روز گذشته

خشم موره نو از انریکه؛ سرمربی اخراجی پاسخ می دهد

روبرت موره نو سرمربی اخراجی تیم ملی اسپانیا امروز ساعت 18.30 به وقت محلی(21 به وقت ایران) در یک کنفرانس خبری به اتهامات لوئیس انریکه پاسخ خواهد داد.

خشم موره نو از انریکه؛ سرمربی اخراجی پاسخ می دهد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لوئیس انریکه در یک نشست خبری ضمن خائن خواندن روبرت موره نو از دلایل برکناری او به طور مفصل سخن گفت و اتهامات سنگینی به او وارد کرد.

انریکه صراحتا تاکید کرد که جاه طلبی های بی اندازه موره نو یک نقطه ضعف است و او هرگز کسی مثل موره نو را در کادر خود نمی خواهد. انریکه فاش کرد که در ملاقات رودررو با موره نو به وی گفته بود که اگر به تیم ملی برگردد، او را برکنار خواهد کرد و همین اتفاق نیز رخ داد.

 

 

1454282

 

 

اسپانیا کار خود در مقدماتی یورو 2020 را با لوئیس انریکه شروع کرد ولی با وخامت حال دختر کوچک او و سپس درگذشتش، تصمیم به کناره گیری از پست سرمربیگری اسپانیا گرفت و موره نو به جای او مشغول به کار شد. مربی جوان توانست اسپانیا را به مرحله نهایی یورو 2020 برساند اما اکنون جای خود را به انریکه داده است.

 

موره نو ساعتی پیش اعلام کرد که ساعت 18.30 در یک نشست خبری شرکت خواهد کرد تا به اتهامات روز گذشته لوئیس انریکه پاسخ دهد. او به سوال هیچ خبرنگاری پاسخ نخواهد داد و صرفا قرار است بیانیه خود را مطرح کند.

 

 

1414015

 

 

موره نو روز گذشته موفق به دیدن نشست خبری نشد ولی پس از اطلاع از اتهامات سنگین لوئیس انریکه، تمام دیروز را در حال برنامه ریزی برای ارائه یک پاسخ مناسب بود. موره نو معتقد است که بر خلاف ادعای انریکه، یک فرد بی وفا نیست.

او تا پیش از درگذشت دختر انریکه تمام تصمیمات برای تیم ملی را پس از مشورت با انریکه اتخاذ می کرد ولی پس از کناره گیری انریکه دیگر نیازی به مشورت با او احساس نکرد. اتفاقی که خشم انریکه را به دنبال داشت و او موره نو را به همین دلیل بی وفا می داند.

بسیاری منتظر نشست موره نو و پاسخ او به لوئیس انریکه هستند و به نظر حواشی لاروخا ادامه دار خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها