کد خبر : 1652434 | 08 آذر 1398 ساعت 18:46 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با تی وی 3

هشدار ویدال به بارسا؛ شرایط عوض نشود، می‌روم

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسا تردید ندارد که اگر در ادامه فصل، بازیکن ثابت نباشد، به جدایی فکر خواهد کرد.

هشدار ویدال به بارسا؛ شرایط عوض نشود، می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ویدال سال گذشته و با وجود اینکه از اینتر هم پیشنهاد داشت، راهی بارسلونا شد تا فاتح لیگ قهرمانان شود. در اولین فصل حضورش او به این هدف نرسید و فصل جاری نیز بیشتر روی نیمکت بوده تا داخل زمین. شایعات زیادی در هفته های اخیر منتشر شده مبنی بر اینکه اینتر خواهان جذب او در زمستان است.

ویدال فصل جاری تنها 4 بازی در ترکیب ثابت بوده است. سه بازی در لالیگا و یکی در لیگ قهرمانان و تنها در دو تای آنها 90 دقیقه کامل را در زمین حضور داشت. با این حال او با زدن 4 گل، پشت سر مسی و سوارز 10 گله و گریزمان 5 گله، چهارمین گلزن برتر آبی اناری هاست.

 

 

1453372

 

 

ویدال از شرایطش در بارسا راضی نیست و هشدار داد که ممکن است همین زمستان به تیمی دیگر برود. او به تی وی 3 گفت:«بازی های زیادی را در میدان نبوده ام و این ناراحت کننده است. من در زمان حال زندگی می کنم و اگر در انتقالات زمستانی پیش رو و یا تابستانی سال بعد احساس کنم که بازیکن مهمی برای بارسا نیستم، به جدایی فکر خواهم کرد و به تیمی می روم که بازهم احساس مهم بودن کنم.»

 

ویدال ادامه داد:« شاید برخی بگویند اوضاع تیم خوب است ولی واقعیت این است که اگر قصد فتح همه جام ها را داریم، باید بسیار بهتر از اینها شویم. خوشبختانه هنوز دیر نشده و می توانیم با تلاش بیشتر به شرایطی برسیم که شانس کسب سه گانه را داشته باشیم. لیگ قهرمانان واقعا دشوار است و آنجا حریفان دشواری مثل لیورپول منتظر ما هستند. لیورپول فصل قبل از لحاظ فیزیکی بهتر از همه بود و با شایستگی نیز قهرمان شد.»

 

 

1447350

 

دیدگاه‌ها