کد خبر : 1653896 | 15 آذر 1398 ساعت 16:23 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

«مهران زند» نباید کلیه‌اش را بفروشد

بازتاب‌های مصاحبه والیبالیست شگفت انگیز

بعد از انتشار مصاحبه والیبالیست شگفت انگیزی که در پی فروش کلیه خود است، برخی علاقه مندان به ورزش برای کمک به او پیش قدم شدند.

بازتاب‌های مصاحبه والیبالیست شگفت انگیز

به گزارش "ورزش سه"، روایت تلخی از زندگی «مهران زند لشنی» که در 15 سالگی در یک سانحه ناگوار شدیدا مصدوم شده و در نهایت 6 سال قبل مجبور به قطع هر 2 پای خود شده است، در روزهای اخیر فضای مجازی را درنوردیده و خیلی از مردم را تحت تاثیر قرار داده است.


مهران که برای بازگشت به زندگی و حفظ روحیه خودش به والیبال نشسته روی آورده بود، این روزها با مشکلات مالی شدید دست و پنجه نرم می کند؛ این مشکلات تا جایی پیش رفته و او را زیر فشار قرار داده که مهران به فکر فروش کلیه اش افتاده است.


این پسر جوان که چند ماهی در خانه یک خیر زندگی می کرد، مجبور به ترک این خانه به خاطر تخریبش شده و هیچ درآمدی هم ندارد که بتواند به آینده امیدوار باشد.


مهران که آرزوی خود را یک شب خوابیدن راحت عنوان کرده، گویا به بن بست رسیده چون هیچ اثری از تمام کسانی که به او وعده کمک داده بودند، نیست.


انتشار مصاحبه اخیر مهران زند لشنی بار دیگر موجی را در فضای مجازی به راه انداخته و باعث شده خیلی از افراد خیر برای کمک به این جوان پا پیش بگذارند. مهران می خواهد تن به عملی بدهد که به گفته پزشکان خیلی برایش خطرناک است، اما می گوید راهی به جز فروختن کلیه اش برای ادامه زندگی ندارد.


بعد از انتشار مصاحبه این جوان معلول در "ورزش سه" برخی افراد خیر طی پیام هایی به ما اعلام آمادگی کردند به مهران زند لشنی کمک مالی کنند تا از این شرایط خارج شود. البته جدا از این انتظار می‌رود مسئولان ورزش کشور و دیگر ارگان‌ها هم برای کمک به مهران پا پیش بگذارند.


شاید انتشار این مصاحبه سبب رقم خوردن یک اتفاق خوب برای مهران باشد؛ با هم برای کمک به این پسر دوست داشتنی تلاش می کنیم و پذیرای کمک های افراد خیر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها