کد خبر : 1654834 | 19 آذر 1398 ساعت 12:00 | 60.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب بهترین مربی ماه سایت " ورزش سه"

استراماچونی بهترین مربی فوتبال ایران در آبان ماه

آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم استقلال در برنامه انتخاب بهترین های هر ماه "ورزش سه" بهترین مربی ماه آبان لیگ برتر فوتبال ایران شد.

استراماچونی بهترین مربی فوتبال ایران در آبان ماه

به گزارش" ورزش سه" براساس جدول عملکرد بهترین مربیان ماه سایت "ورزش سه" ، آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال به عنوان بهترین مربی آبان انتخاب شد.


استراماچونی با کسب 197 امتیاز از سه بازی برگزار شده در آبان ماه توانست با اختلاف 35 امتیازی نسبت به گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به عنوان بهترین مربی این ماه انتخاب شود. بعد از کالدرون که در رده دوم قرار گرفته حسین فرکی ، یحیی گل محمدی و دراگان اسکوچیچ در رده های سوم تا پنجم بهترین مربیان ماه آبان "ورزش سه" جای گرفتند.


نحوه انتخاب


انتخاب بهترین مربی ماه براساس شاخصه های علمی و استاندارد تعریف شده در فوتبال انجام می شود.در این مدل ، عملکرد مربیان در 5 شاخصه اصلی نتیجه، اخلاق، کیفیت، خدمت و ثبات و همچنین هجده زیرشاخه با ضرایب متناسب در هر بازی و سپس در هر ماه محاسبه شده و در نهایت مربی که بالاترین امتیاز را در مجموع بازی های یک ماه به دست بیاورد به عنوان مربی برتر آن ماه انتخاب خواهد شد. در ماه آبان تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر سه بازی انجام داده اند و این امتیازات براساس مجموع سه بازی هفته های هشتم ، نهم و دهم هر مربی لحاظ شده است.

 

1458472


استراماچونی 197


آندره آ استراماچونی تنها مربی است که در آبان ماه سه برد پیاپی به دست آورد ضمن اینکه او در هفته نهم تراکتور را در خانه اش با 4 گل شکست داده است که یک بازی ویژه و با امتیاز به حساب می آید. تیم او در سه هفته هشتم ، نهم و دهم توانست 11 بار دروازه حریفان را باز کند  و 4 بار هم دروازه اش باز شده است. استقلال در این ماه روندی صعودی در جدول داشت به طوری که قبل از هفته هشتم در جایگاه هشتم بود و در پایان هفته دهم به رتبه چهارم رسید.

 


گابریل کالدرون 162


کالدرون با پرسپولیس در آبان دو برد و یک مساوی کسب کرد. او دو برد خارج از خانه به دست آورد که یکی از آن ها برابر فولاد و در اهواز بود. تیم او در این ماه شش گل به ثمر رساند و هیچ گلی هم دریافت نکرد.

 

1453784


حسین فرکی 151


حسین فرکی سرمربی پیکان هم با این تیم در آبان دو برد و یک مساوی به دست آورد. هر دو برد این تیم در بازی های خانگی بود هرچند یکی از آن ها پیروزی در دربی خودروسازان بود که یک بازی ویژه برای این تیم به حساب می آید. پیکان 3 گل در این بازی ها زد و یک بار دروازه اش باز شد.

 

1458469


یحیی گل محمدی 139


یحیی گل محمدی با تیمش شهرخودرو در این ماه 2 برد و یک تساوی کسب کرد. این تیم دو گل به ثمر رساند و هیچ گلی هم دریافت نکرد.

 


دراگان اسکوچیچ 121


دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم صنعت نفت آبادان در این ماه یک برد ، یک تساوی و یک باخت سنگین برابر استقلال در تهران داشت. با این حال برد این تیم برابر تراکتور یک بازی ویژه بود همانطور که تساوی خارج از صنعت نفت برابر نساجی در قائمشهر برای آن ها یک بازی ویژه به حساب می آید. صنعت نفت در این ماه 2 گل زد و شش گل خورد که 5 گل آن در هفته دهم برابر استقلال در تهران به ثبت رسید.

 

1455076

 

 

 

1458512

رده بندی 16 مربی لیگ برتر فوتبال ایران در آبان

دیدگاه‌ها