کد خبر : 1656107 | 25 آذر 1398 ساعت 12:24 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی و رسیدن به رکورد سرمربی سابق خود

روبرت لواندوفسکی با گلزنی مقابل وردربرمن به سومین گلزن تاریخ رقابت های بوندسلیگا تبدیل شد.

لواندوفسکی و رسیدن به رکورد سرمربی سابق خود

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در فصل جدید عملکرد خیره کننده ای را از خود به جای گذاشته است. ستاره لهستانی بایرن در فصل جدید بوندسلیگا 18 گل به ثمر رسانده است. لواندوفسکی در لیگ قهرمانان اروپا نیز درخشان ظاهر شده و تا به این جا با 10 گل زده آقای گل رقابت ها به حساب می آید.

 

لواندوفسکی در بازی روز شنبه بایرن مقابل وردربرمن دو گل به ثمر رساند و تعداد گل های خود را در رقابت های بوندسلیگا به عدد 220 رساند؛ ستاره لهستانی حالا با انجام 305 بازی به تعداد گل های سرمربی سابق خود یعنی یوپ هاینکس رسیده است. این در حالی است که هاینکس در 369 بازی موفق به ثبت 220 گل شده بود. لواندوفسکی حالا در کنار هاینکس در رتبه سوم برترین گلزنان تاریخ بوندسلیگا قرار گرفته و قطعا طی هفته های آینده رکورد او را خواهد شکست. لازم به ذکر است که کلاوس فیشر با 268 گل در رتبه دوم و گرد مولر با 365 گل در رتبه دوم برترین گلزنان تاریخ بوندسلیگا قرار دارند.

 

 

1460686

 

 

لواندوفسکی پس از رسیدن به رکورد هاینکس در این باره گفت: " متاسفانه باید این کار را انجام می دادم اما رسیدن به رکورد یک اسطوره قطعا باعث افتخار من است. فکر می کنم که خود هاینکس نیز از این موضوع خوشحال است. من و او در دوره 9 ماهه حضورش در اینجا درک خوبی از یکدیگر داشتیم."

دیدگاه‌ها