کد خبر : 1658033 | 04 دی 1398 ساعت 11:35 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی، سومین گلزن برتر تاریخ بوندس‌لیگا

یوپ هاینکس اسطوره فوتبال آلمان می‌گوید رابرت لواندوفسکی استحقاق این را دارد که عنوان بهترین گلزن تاریخ بوندس‌لیگا را به خود اختصاص دهد.

لواندوفسکی، سومین گلزن برتر تاریخ بوندس‌لیگا

به گزارش "ورزش سه"، یوپ هاینکس با تمجید از رابرت لواندوفسکی مهاجم گلزن بایرن مونیخ که اخیرا از رکورد گلزنی او در بوندس‌لیگا عبور کرده گفت او لیاقت این را دارد که عنوان بهترین گلزن تاریخ این لیگ را به خود اختصاص دهد.

 

لواندوفسکی که سابقه بازی کردن زیر نظر هاینکس در بایرن مونیخ را دارد روز چهارشنبه گذشته در بازی بایرن و فرایبورگ نوزدهمین گل فصل خود و دویست و بیست و یکمین گل خود در بوندس‌لیگا را به ثمر رساند. لواندفوسکی به این ترتیب از رکورد یوپ هاینکس عبور کرده و در رتبه بهترین گلزنان تاریخ بوندس‌لیگا در رتبه سوم ایستاد. هاینکس در دوران بازی در گلادباخ و هانوفر موفق شده بود در بوندس‌لیگا 220 گل به ثمر برساند.

 

1463744

 

هاینکس در گفتگو با رسانه‌های آلمانی گفت:" لواندوفسکی لیاقت این را داشت که از رکورد گلهای من عبور کند. کار کردن با لواندوفسکی در بایرن مونیخ برای من باعث افتخار است. چیزی که باعث می‌شد به رابرت علاقه خاصی پیدا کنم روحیه حرفه‌ای، جاه‌طلبی، شور و شوق و انگیزه و میزان آمادگی جسمانی او بود. او به خصوص امسال نشان داده که چه بازیکن بزرگی است، بازیکنی در کلاس جهانی".

 

در حال حاضر گرد مولر با 365 گل زده بهترین گلزن تاریخ بوندس‌لیگا است و کلاوس فیشر با 268 گل رتبه دوم را به خود اختصاص داده. لواندوفسکی هم با گلی که روز چهارشنبه گذشته به ثمر رساند با 221 گل زده در رتبه سوم ایستاد. یوپ هاینکس هم با 220 گل زده در رتبه چهارم این فهرست قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها