کد خبر : 1656208 | 25 آذر 1398 ساعت 20:36 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر: چلسی؟ احساس خوبی به این قرعه دارم

توماس مولر، مهاجم آلمانی بایرن مونیخ مدعی شد همه تیم های آلمانی می توانند در لیگ قهرمانان صعود کنند.

توماس مولر: چلسی؟ احساس خوبی به این قرعه دارم

به گزارش "ورزش سه"، امروز ظهر قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و بر اساس قرعه قرار است دو تیم چلسی و بایرن مونیخ به مصاف یکدیگر بروند. توماس مولر نسبت به این قرعه خوش بین بوده، اما معتقد است چلسی بازیکنانی در اختیار دارد که می توانند بایرن مونیخ را اذیت کنند.

 

توماس مولر گفت: "من نسبت به این قرعه کشی احساس خوبی دارم، گرچه چلسی بازیکنانی دارد که می توانند به ما آسیب بزند. چلسی بازیکنان خوبی مانند هودسون اودوی یا پولیسیچ در اختیار دارد، اما به نظر می رسد شرایط در لیگ برتر برای چلسی خوب پیش نمی رود.

 

1445886

 

در فوتبال عملکرد فردی بازیکنان تعیین کننده نیست و همه چیز معطوف به نمایش یک تیم است. تا مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان زمان زیادی باقی مانده و گرچه ما در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار هستیم، اما باید دید تا زمان دیدار مقابل چلسی چه اتفاقاتی برای بایرن مونیخ رخ خواهد داد.

 

قرعه سایر تیم های آلمانی؟ در سطح بازی های بین المللی من با تمام وجود هوادار تیم های آلمانی هستم. ما همچنین ترجیح می دهیم رقبای بایرن مونیخ در بوندسلیگا برای مدت طولانی در اروپا حضور داشته و درگیر این بازی ها باشند. فکر می کنم همه تیم های آلمانی از کیفیت لازم برای صعود برخوردار باشند."

دیدگاه‌ها