کد خبر : 1658203 | 05 دی 1398 ساعت 11:54 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

محمد عباس زاده با انگیزه خاص در برابر پرسپولیس

جدا از علیرضا حقیقی فردا محمد عباس زاده هم با انگیزه خاصی در برابر پرسپولیس بازی خواهد کرد.

محمد عباس زاده با انگیزه خاص در برابر پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس زاده که به درخواست علی دایی پیراهن پرسپولیس را برتن کرده بود بعد از جدایی این مربی راهی سایپا شد اما حضور او در این تیم چندان دوام نداشت و در میانه های راه پیراهن نساجی را برتن کرد و اکنون سال هاست که در نساجی بازی می کند و یکی از بازیکنانی بود که نقشش در بازگشت نساجی به سطح اول فوتبال کشور بعد از 24 سال پر رنگ بود. 

 

محمد عباس زاده که توانمندی خود را در گلزنی بارها و بارها به رخ کشید در سال های اخیر بی میل به حضور دوباره در پرسپولیس نبود و در برهه ای هم زمزمه هایی مبنی بر حضور دوباره اش در تیم مطرح شده بود اما واقعیت این بود که برانکو با در اختیار داشتن مهدی طارمی آماده و علی علیپور فرصت طلب به مهاجم دیگری فکر نمی کرد. نمی شود کتمان کرد محمد عباس زاده هنوز هم پرسپولیس را دوست دارد و دوست دارد فرصت دوباره ای برای حضور در ترکیب این تیم پیدا کند. او برای رسیدن به این مهم فردا باید در برابر تیم سابقش ارایه گر بازی خوبی باشد. 

 

البته که باید به این خواست عرق و تعصب محمد به پیراهن نساجی را هم اشاره کرد. او هنوز هم بعد از گل هایی که برای نساجی می زند همانند روزهای حضور در پرسپولیس پشتک می زند و دست کم باید به این نکته اشاره کرد محمد عباس زاده هم چنان برای یک تیم پرشور و دوست داشتنی بازی می کند. البته طبیعی است اگر او در بازی فردا موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شود، شادی نکند. اما آنچه که مسلم است او فردا با انگیزه خاص در برابر پرسپولیس بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها