کد خبر : 1659666 | 13 دی 1398 ساعت 01:26 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

توقف ناپذیر مثل تیم یورگن کلوپ؛

لیورپول 2 -۰ شفیلد؛ اکران سریع و خشن در آنفیلد!

تیم لیورپول با ثبت پیروزی 2-0 مقابل شفیلدیونایتد، 58 امتیازی شد و اختلاف خود با لسترسیتی را به 13 امتیاز رساند و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

لیورپول 2 -۰ شفیلد؛ اکران سریع و خشن در آنفیلد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم های لیورپول و شفیلدیونایتد در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان یورگن کلوپ فاصله زیادی با جام قهرمانی ندارند. پیش از شروع بازی، آن ها با دو بازی کمتر و اختلاف 10 امتیازی نسبت به تیم لسترسیتی، شرایطی ویژه را تجربه می‌کردند و به همین خاطر با خیالی آسوده وارد زمین شدند. اما آن طرف زمین شفیلد برای قرارگیری در بین پنج تیم بالای جدول، نیاز مبرمی به پیروزی مقابل صدرنشین لیگ جزیره داشت.

پیش از ورود بازیکنان به زمین، کیتا هافبک لیورپول دچار مصدومیت شد و به همین خاطر نتوانست در لیست 18 نفره قرار بگیرد. به جای او ویلیامز جوان روی نیمکت نشست. این مسابقه را بیش از 53 هزار نفر در ورزشگاه آنفیلد تماشا می‌کردند و منتظر یک پیروزی دیگر از سوی شاگردان کلوپ بودند.

برای این که اولین گل لیورپول به ثبت برسد، تنها 4 دقیقه زمان کافی بود. پاس بلند فن دایک پس از لغزش مدافع شفیلد، به رابرتسون رسید و او صلاح را صاحب توپ کرد تا ستاره مصری گل نخست را به ثمر برساند و شادی را به اردوی لک لک ها بیاورد. این نخستین گل لیورپول در سال 2020 بود که با یک بغل پای ساده از سوی محمد صلاح به ثمر رسید.

در دقیقه 17 تیم شفیلد یونایتد فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت و مهاجمان این تیم توانستند از دفاع لیورپول عبور کنند اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید و به درستی بالا رفت تا شاگردان کریس ویلدر همچنان ناکام بمانند. چند دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که دروازه را تهدید کند اما همکاری سادیو مانه و واینالدوم به نتیجه ای ختم نشد.

حملات دو تیم با شدت بیشتری ادامه یافت اما در این بین جسارت بازیکنان سفیدپوش شفیلد ستودنی بود. آن ها که مقابل صدرنشین جزیره بازی می‌کردند، نمایش خوبی از خود نشان می‌دادند و هیچ آثاری از فرم دفاعی در عملکردشان دیده نمی‌شد.  آن ها با فشار به هافبک دفاعی تیم لیورپول یعنی هندرسون تلاش می‌کردند تا او را وادار به اشتباه کنند اما نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید.

20 دقیقه پس از شروع نیمه دوم بار دیگر همکاری سادیو مانه و محمد صلاح به گل ختم شد. یک دوی این دو با پاسی فوق العاده از سوی صلاح به موقعیتی تک به تک ختم شد که البته ضربه نخست را دین هندرسون گرفت اما در ریباند مانه کار را تمام کرد و دومین گل را هم به ثمر رساند.

 

1466364

 

دقایقی پس از این گل سادیو مانه جای خود را به دیووک اوریگی داد و در آخرین دقایق بازی هم محمد صلاح از زمین بیرون رفت تا هروی الیوت برای لحظاتی فرصت انجام بازی را داشته باشد. آندره رابرتسون که پاس گل اول را داده بود هم از زمین بیرون رفت تا آدام لالانا به زمین بیاید.

در این بازی شفیلدیونایتد با وجود نمایش هجومی نتوانست دروازه آلیسون را خیلی تهدید کند و گلر برزیلی تنها 2 سیو را از خود به ثبت رساند اما آن طرف زمین هندرسون بارها مجبور به واکنش شد. مانه پیش از این که تعویض شود هم یک فرصت بسیار خوب گلزنی داشت اما هندرسون اجازه گل دوم را به او نداد.

بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا شفیلد در جایگاه هفتم باقی بماند و لیورپول صدرنشینی خود را تثبیت بخشد. آن ها که حالا رکورد یک سال شکست ناپذیری در لیگ جزیره را دارند، با این برد به رقیب خود یونایتد هم کمک کردند تا باوجود شکست برابر آرسنال، در رده پنجم باقی بماند.

دیدگاه‌ها