کد خبر : 1659817 | 14 دی 1398 ساعت 11:20 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ سولسشر به فن‌پرسی: او فقط صاحب پیراهنم شده

اوله گنار سولسشر در رابطه با انتقاد اخیر رابین فن‌پرسی از خنده او بعد از شکست تیمش مقابل آرسنال گفت فن‌پرسی پیراهن او در یونایتد را تصاحب کرده ولی نمی‌تواند سبک مربی‌گری او را دیکته کند.

پاسخ سولسشر به فن‌پرسی: او فقط صاحب پیراهنم شده

به گزارش "ورزش سه"، رابین فن‌پرسی، ستاره سابق منچستریونایتد اخیرا از لبخند اوله گنار سولسشر سرمربی این روزهای منچستریونایتد بعد از شکست 2-0 این تیم مقابل آرسنال انتقاد کرده و گفته بود دوست دارد سولسشر را گاهی اوقات عصبانی و ناراحت ببیند و نه در حال خنده بعد از یک باخت تلخ.

 

1466555

 

حالا سولسشر در پاسخ به این انتقاد فن‌پرسی به انتقاد از او پرداخته و می‌گوید فن‌پرسی بعد از ورود به یونایتد صاحب شماره پیراهن او شده ولی نمی‌تواند سبک مربی‌گری‌اش را به او دیکته کند.

 

سولسشر در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتقادهای فن‌پرسی گفت:" من رابین را نمی‌شناسم و او هم من را نمی‌شناسد. او احتمالا این حق را نداشته باشد که سبک مربی‌گری من را مورد نقد قرار دهد و من هرگز تغییر نخواهم کرد. این قطعی است. او پیراهن شماره 20 من در یونایتد را صاحب شده و این احتمالا تنها چیزی است که او می‌تواند از من بگیرد. چون من در دوران قرون وسطی نیستم و بنابراین لازم نیست برای پیشبرد کارم از عصبانیت استفاده کنم".

 

 

دیدگاه‌ها