کد خبر : 1663274 | 01 بهمن 1398 ساعت 10:00 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

رینیر ژسوس برای رئال، کاکای دوم می‌شود؟

به خدمت گرفتن رینیر ژسوس، ستاره جوان برزیلی توسط رئال مادرید نشان می‌دهد این باشگاه به دنبال کردن سیاست خود برای جذب استعدادهای جوان این کشور با هدف تولید یک کاکای دیگر ادامه می‌دهد.

رینیر ژسوس برای رئال، کاکای دوم می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مدتی است سیاستی را دنبال می‌کند که اساس آن بر خرید استعدادهای جوان قبل از اینکه قیمت آنها سر به فلک کشیده و از 100 میلیون یورو فراتر برود استوار است. نگاه رئال در اجرای این سیاست به خصوص به کشور پراستعداد برزیل دوخته شده است. رئالی‌ها پیش از این وینیسیوس جونیور، متولد سال 2000 و رودریگو گوئس، متولد سال 2001 را جذب کرده بودند و حالا یک جوان برزیلی دیگر را در ترکیب خود می‌بینند: رینیر ژسوس برزیلی که متولد سال 2002 است.

 

1471221

 

رئال برای جذب رینیر به فلامینگو 30 میلیون یورو پرداخت کرده، یعنی حدود 15 میلیون یورو کمتر از پولی که برای جذب دو ستاره قبلی برزیلی پرداخته بود. رینیر هافبکی است که پاس های آخر را عالی می‌دهد و البته شم گلزنی دارد و در برزیل گاهی به عنوان مهاجم دوم بازی می‌کرده. او سال گذشته در 14 بازی برای تیم اول فلامینگو شش گل به ثمر رسانده است.

 

نزدیکان رینیر با توجه به قد بالای 185 سانتی‌متری او و نحوه حرکتش در زمین فوتبال معتقدند او می‌تواند به کاکای دیگری تبدیل شود. خود رینیر درباره مقایسه شدنش با کاکا گفته بود:" من هم فکر می‌کنم که شبیه کاکا هستم. بچه که بودم بازی‌هایش را در میلان، مادرید و تیم ملی تماشا می‌کرد و او الگوی من بود".

 

1471220

 

رینیر ژسوس همچنین هوادار پر و پا قرص زین‌الدین زیدان است. اسطوره‌ای که پدر رینیر ویدیوهای بازی‌هایش را به او نشان می‌داده و جوان بااستعداد برزیلی سعی می‌کرده حرکات او را تقلید کرده و در زمین فوتبال پیاده کند. رینیر در این باره در یک مصاحبه گفت:" من حتی اگر می‌توانستم 1درصد او باشم احساس می‌کردم موفق شده‌ام". حالا این برزیلی جوان از ماه فوریه فرصت این را خواهد داشت که زیر نظر الگوی بزرگ خود تمرین کند. البته گفته می‌شود او در اولین قدم به تیم ب رئال خواهد رفت و مدتی را در آن تیم سپری خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها