کد خبر : 1662863 | 29 دی 1398 ساعت 11:23 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

روایت bancada از حکم اخراجی که امضا نشد

نجات سرمربی آوس با درخشش مهرداد

یک پاس گل و یک گل از سوی ستاره ایرانی آوس کافی بود تا حکم اخراج سرمربی این تیم امضا نشود.

نجات سرمربی آوس با درخشش مهرداد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در آغاز دور برگشت لیگ برتر پرتغال دو تیم انتهای جدولی آوس و پورتیمونس مقابل هم صف آرایی کردند. این بازی در شرایطی برگزار شد که رسانه های پرتغالی از شکست احتمالی آوس در این بازی به عنوان غزل خداحافظی با سرمربی مشهور نام برده بودند.


در این بین اما درخشش ستاره جوان ایرانی در نوک پیکان خط حمله مانع این اتفاق تلخ برای نونو سانتوس شد تا حکم اخراج او توسط باشگاه وتو و برای مدتی بایگانی شود. سایت bancada در روایتی جالب مدعی شد اگر درخشش مهرداد محمدی و سایر بازیکنان آوس نبود الان یک اخراجی دیگر به جمع مربیان برکنار شده فصل اضافه می شد.


به نوشته این سایت پرتغالی نونو سانتوس که با شش امتیاز در قعر جدول جای داشت اگر مقابل دیگر تیم قعرجدولی به برتری نمی رسید قطعا اخراج می شد اما ستاره ایرانی مانع این اتفاق شد تا او همچنان در سمت خود باقی مانده و امیدوار به نیم فصل دوم متفاوت از نیم فصل نخست باشد.


سایت bancada با اشاره به این که مهرداد محمدی هفتمین گل و پنجمین پاس گل این فصل را در بازی با پورتیمونس به ثبت رساند از او به عنوان ستاره این روزهای آوس در لیگ پرتغال نام برد که قطعا در انتهای فصل می تواند به تیمی بهتر از آوس منتقل شود.

 

1470642

دیدگاه‌ها