کد خبر : 1664700 | 07 بهمن 1398 ساعت 13:19 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناچو:

جلو آمدن من به درخواست زیدان بود

ناچو، مدافع اسپانیایی رئال مادرید، از پیروزی این تیم برابر وایادولید و گل مهمی که به ثمر رساند، ابراز خوشحالی کرد.

جلو آمدن من به درخواست زیدان بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب موفق شد در یک بازی سخت و پر برخورد وایادولید را شکست دهد. شاگردان زیدان حالا بعد از 100 روز جایگاه خود را در صدر جدول از بارسلونا پس گرفتند. در دیدار دیشب زین الدین زیدان به دلیل محرومیت دنی کارواخال، از ناچو در سمت راست خط دفاعی استفاده کرده بود. این بازیکن اسپانیایی نیز پاسخ اعتماد سرمربی فرانسوی را داد و با یک ضربه سر فوق العاده، تک گل ارزشمند رئال را وارد دروازه وایادولید کرد.

 

ناچو بعد از بازی در گفت و گو با سایت رسمی رئال مادرید درباره گلزنی مقابل وایادولید گفت: " فکر می کنم که کمی گلم عجیب بود چرا که اصلا قرار نبود برای کرنر جلو بروم ولی این کار را به درخواست زیدان انجام دادم. او از من درخواست کرد که در تیر یک قرار بگیرم. زندگی به همین شکل است و در بعضی اوقات شما در زمان مناسب در منطقه مناسبی قرار می گیرید و برابر وایادولید نیز همه چیز به خوبی پیش رفت."

 

 

1473228

 

 

ناچو در ادامه گفت: " از این که یک بار دیگر صدرنشین شدیم بسیار خوشحال هستم. نیاز زیادی به این برد داشتیم اما هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. ما حالا با یک روند خوب بدون شکست پیش می رویم و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده ایم."

 

 

1473227

دیدگاه‌ها