کد خبر : 1664722 | 07 بهمن 1398 ساعت 14:58 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناچو فرناندز؛

ستاره متعصبی که رئال قدرش را نمی داند

ناچو فرناندز در 30 سالگی همچنان بازیکنی ثابت در رئال نیست ولی هرگز از تعهد و تعصب او به رئال مادرید کم نشده است.

ستاره متعصبی که رئال قدرش را نمی داند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، سه امتیاز ارزشمند برای صدرنشینی؛ تیم باشکوه؛ خیلی خوشحالم برای گلی که به ثمر رساندم. ناچو با این نوشته در صفحه اجتماعی خود، گل سه امتیازی برابر وایادولید را جشن گرفت. ستاره محصول آکادمی رئال که به تازگی قدم در 30 سالگی گذاشته است.

ناچو شب گذشته به جای دنی کارواخال محروم در سمت راست دفاع رئال قرار گرفت و نمایشی کامل ارائه داد. او دقیقه 78 و در حالی که کار رئال برابر میزبانش گره خورده بود، با ضربه سری تماشایی توانست گل پیروزی بخش را به ثمر برساند و رئال را با سه امتیاز اختلاف نسبت به بارسا صدرنشین کند.

 

 

1473240

 

 

ناچو فصل را خوب شروع نکرد. آچار فرانسه زیدان که در همه پست های دفاعی می تواند بازی کند، امسال به دلیل حضور ادر میلیتائو به چهارمین مدافع میانی رئال بدل شده و فرصت چندانی برای بازی در این پست پیدا نمی کند. او که در شش فصل گذشته حداقل 1000 دقیقه برای رئال بازی کرده، امسال کار دشوارتری برای گذر از این رکورد خواهد داشت.

در سمت چپ فرلان مندی و مارسلو حضور دارند و این کار را برای ناچو مشکل تر کرده است. از خوش شانسی او اودریوسولا به صورت قرضی راهی بایرن شد تا حالا ناچو ذخیره اول دنی کارواخال باشد.

 

ناچو فصل جاری اولین بازی خود را به عنوان مدافع چپ برابر اوساسونا انجام داد. مارسلو و مندی مصدوم بودند و زیدان از ناچو در سمت چپ استفاده کرد. او سپس برابر اتلتیکو و بروژ نیز در سمت چپ بازی کرد و در بازی برابر تیم بلژیکی دچار مصدومیت شد. مصدومیتی که او را 75 روز به دور از میادین نگاه داشت.

ناچو 15 دسامبر و در بازی برابر والنسیا در مستایا بار دیگر در سمت چپ به میدان رفت و سپس در بازی با بیلبائو و با مصدومیت میلیتائو از دقیقه 57 وارد زمین شد و در پست مدافع وسط بازی کرد.

ناچو در بازی جام حذفی برابر سالامانکا مدافع وسط بود و در بازی شب گذشته برابر وایادولید نیز بار دیگر در سمت چپ به میدان رفت.

 

 

1473276

 

 

ستاره ای که کمتر اشتباه می کند و شب گذشته گل سه امتیازی او خوشحالی را به اردوی رئال مادرید برد. ناچویی که تابستان از سویا و رم نیز پیشنهاد داشت ولی بازهم تعصب خود را به پیراهن رئال نشان داد و ماندنی شد.

او در پایان بازی گفت:« فکر می کنم که کمی گلم عجیب بود چرا که اصلا قرار نبود برای کرنر جلو بروم ولی این کار را به درخواست زیدان انجام دادم. او از من درخواست کرد که در تیر یک قرار بگیرم. زندگی به همین شکل است و در بعضی اوقات شما در زمان مناسب در منطقه مناسبی قرار می گیرید و برابر وایادولید نیز همه چیز به خوبی پیش رفت.»

 

 

دیدگاه‌ها