کد خبر : 1665856 | 12 بهمن 1398 ساعت 18:17 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی مجیدی و تعویض‌هایش جواب داد (عکس)

مهدی قائدی با شروع نیمه دوم برای استقلال گل زد تا تعویض های فرهاد مجیدی خیلی زود جواب بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی پس از بازی های پایانی لیگ هجدهم بار دیگر در قامت سرمربی استقلال پا به ورزشگاه آزادی گذاشته است و برخلاف دو دیدار آسیایی که آبی های پایتخت توانستند نمایش های بسیار خوبی را ارائه دهند، در نیمه اول مقابل نفت مسجد سلیمان دروازه‌شان باز شد.


البته ارسلان مطهری که  در دیدار برابر الریان نیز موفق به ثبت گل های چهارم و پنجم شده بود، در دقیقه 35 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و  در نیمه دوم هم یکی از سه تعویض مجیدی که تعویض اجباری مهدی قائدی با  دیاباته در دقیقه 20 بود، جواب داد و استقلال در دقیقه 52 با گلزنی مهاجم ریزنقش خود یعنی مهدی قائدی از شاگردان مهدی تارتار پیش افتاد.


در کسب این نتیجه می توان به تغییرات کارساز فرهاد مجیدی اشاره داشت؛ مربی ای که پس از اولین تعویض اجباری در نیمه اول، با شروع نیمه دوم دو تغییر دیگر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و وریا غفوری و مسعود ریگی را به ترتیب جایگزین میلاد ذکی پور و علی دشتی کرد تا تیمش در آستانه کسب اولین پیروزی پس از انتخاب او به عنوان سرمربی استقلال در لیگ برتر باشد.


همانطور که در تصاویر ثبت شده از فرهاد مجیدی در دقایق پایانی نیمه اول مشهود است، او از نمایش شاگردانش رضایت نداشته است ولی حالا با انجام سه تعویض خود که خیلی زود هم انجام شد، او با حفظ این نتیجه، با پیروزی به دربی پایتخت خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها