کد خبر : 1665951 | 13 بهمن 1398 ساعت 00:18 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: شرایط اتلتیکو نگران‌کننده شده است

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، تایید کرد که بعد از شکست در دربی مادرید، نگرانی هایی در مورد شرایط تیمش وجود دارد.

سیمئونه: شرایط اتلتیکو نگران‌کننده شده است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو امشب در دربی مادرید میهمان رئال بود و علی رغم موقعیت هایی خوبی که داشتند، در نهایت با تک گل کریم بنزما، مغلوب شدند. با این شکست اتلتیکو 36 امتیازی باقی ماند و فاصله اش با رئال مادرید صدرنشین به 13 امتیاز افزایش پیدا کرد.

سیمئونه تایید کرد که این نتیجه باعث ایجاد نگرانی هایی برای تیمش شده اما امیدوار است که با بازگشت بازیکنان مصدوم، شرایط تیمش تغییر کند.

او به خبرنگاران گفت:" ما خوب بازی کردیم. نیمه اول خیلی خوب بود. ما موقعیت هایی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه دوم آنها شروع خوبی داشتند، با یک حرکت خوب به گل رسیدند و در دقایق پایانی ما جلو کشیدیم اما نتوانستیم به تساوی برسیم. حالا ما به کارمان ادامه می دهیم و به بازی بعدی فکر می کنیم.

 

 

1474850

 

تغییر سیستم رئال؟ طبیعی بود. از قبل فکر می کردم که آنها اینطور بازی کنند. آنها بازیکنانی روی نیمکت داشتند و می توانستند از آنها استفاده کنند.

تعویض موراتا؟ او از بازی خارج شد زیرا ضربه بدی خورد. نمی دانستم مصدوم شده یا نه. به همین دلیل تصمیم گرفتم او را از زمین خارج کنم.

ادعای موراتا در مورد پنالتی؟ VAR وجود دارد، داور و داور چهارم هم هستند. من چیزی ندیدم.

اتلتیکو برای پایان دادن به تردیدها چه کاری باید انجام بدهد؟ پیروز شود! البته نگرانی هایی وجود دارد. ما باید کار کنیم تا بهتر شویم. مصدومانی داریم که برمی گردند و به ما این شانس را می دهند که برای کسب نتایج بهتر رقابت کنیم."

دیدگاه‌ها