کد خبر : 1666294 | 14 بهمن 1398 ساعت 15:13 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

گریزمان فراموش شد؛ فاتی یار جدید مسی در بارسا

بازی شب گذشته بارسا برابر لوانته با درخشش آنسو فاتی همراه شد. پدیده 17 ساله حالا به ستاره مورد علاقه مسی در زمین تبدیل شده است.

گریزمان فراموش شد؛ فاتی یار جدید مسی در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بازی با لوانته را باید به نام فاتی و مسی نوشت. بارسلونا 2-1 پیروز شد در حالی که دو نیمه کاملا متفاوت داشت.

در نیمه اول فاتی روی دو پاس از لیونل مسی که به فاصله 104 ثانیه ارسال شد، توانست دو بار گلزنی کند. پدیده 17 ساله حالا جوان ترین بازیکن تاریخ لالیگاست که توانسته دبل کند. او توانست رکورد خوانمی که سال 2010 به ثبت رسیده بود را بشکند. فاتی پس از نزدیک به دو ماه و در شرایطی که عثمان دمبله به مرز آمادگی نزدیک می شود، توانست گلزنی کند و حالا قطعا رقیبی جدی برای ستاره فرانسوی خواهد بود.

 

 

1475424

 

 

فاتی دقیقه 86 تعویض شد در حالی که هواداران حاضر در نوکمپ ایستاده به تشویق وی پرداختند. او درپایان بازی گفت که رویای بازی کنار مسی را داشت و از مربی و هم تیمی هایش نیز به شکل ویژه ای تشکر کرد.

یکی از نکات قابل توجه بازی دیشب، به همکاری عالی مسی و فاتی در زمین بر می گردد. در واقع مسی وقتی صاحب توپ می شد، ابتدا به دنبال پیدا کردن فاتی در سمت چپ زمین بود و کمتر توجهی به گریزمان در راست داشت. ستاره فرانسوی در طول بازی تنها سه پاس از مسی دریافت کرد و سه پاس نیز او به مسی داد در حالی که تعداد پاسکاری های مسی و فاتی به مراتب بیشتر بود.

فاتی دو بار قدر پاس های مسی را به خوبی دانست و حالا او را می توان یار مورد علاقه جدید مسی در خط حمله دانست. دقیقا بر خلاف گریزمان که گویی از سوی مسی در زمین فراموش شده است.

 

دیدگاه‌ها