کد خبر : 1666325 | 14 بهمن 1398 ساعت 17:40 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

بارسای ستین؛ دو بازی حیاتی و دریایی از تردید

بارسلونا با هدایت کیکه ستین از 5 بازی قبلی صاحب 4 برد و یک شکست شده ولی همچنان تردیدهای زیادی در مورد این تیم وجود دارد.

بارسای ستین؛ دو بازی حیاتی و دریایی از تردید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا شب گذشته پنجمین بازی خود تحت هدایت کیکه ستین را برابر لوانته انجام داد و با دو گل آنسو فاتی و مسی موفق شد 2-1 برنده از میدان خارج شود. این چهارمین برد بارسا با ستین بود که یک باخت برابر والنسیا را نیز تجربه کرده است. 

نمایش بارسای ستین تا پیش از بازی با لگانس در یک هشتم نهایی کوپا دل ری، متقاعدکننده نبود ولی با برتری 5 گله برابر لگانس، نگاه ها به تیم ستین کمی تغییر کرد؛ به خصوص اینکه سبک بازی خسته کننده این مربی و ارسال پاس های عرضی متعدد جای خود را به حرکات رو به جلوی بیشتر و پاس های عمقی باکیفیت داده بود و بارسا یک برتری پرگل را نیز به ثبت رساند.

 

 

1475281

 

 

شب گذشته نیمه اول بازی با لوانته شاهد نمایشی درخشان از بارسا بودیم. بارسا می توانست با زدن 4 یا 5 گل برنده به رختکن برود تا ستین یک ضرب شست محکم دیگر نشان دهد ولی اوضاع در نیمه دوم تغییر کرد.

بارسا که در نیمه اول تیم برتر بود، در نیمه دوم کنترل توپ و میدان را از دست داد و لوانته با گذشت دقایق بهتر و بهتر شد. بارسا فضاهای خالی زیادی تقدیم مهاجمان لوانته کرد و بسیار خوش شانس بود که در این نیمه تنها یک گل دریافت کرد. گلی که در وقت اضافه به ثمر رسید و مشخص نبود اگر بازی کمی دیگر ادامه داشت، شرایط چگونه می شد. در واقع درخشش تراشتگن بود که اجازه نداد تیم ستین ناکام نوکمپ را ترک کند. بارسا در خط حمله نیز انسجام نیمه اول خود را از دست داده بود و دیگر خبری از همکاری عالی مسی و فاتی هم نبود.

 

 

1475465

 

 

بارسلونا هرچند در نهایت پیروز شد ولی هنوز دریایی از تردید در مورد این تیم وجود دارد. در چنین شرایطی بارسا بازی با بیلبائو در یک چهارم نهایی کوپا دل ری و بازی با بتیس در لالیگا را پیش رو دارد.

در بازی با بتیس جرارد پیکه به دلیل محرومیت غایب خواهد بود و ستین باید از زوج اومتیتی و لنگله در دفاع استفاده کند. غیبتی که می تواند بسیار مهم باشد. حتی یک تساوی در این بازی می تواند انتقادات از ستین و بارسا را افزایش دهد. روزهایی پرمخاطره در انتظار بارسا و سرمربی جدیدش است و او باید تردیدها از خود و تیمش را با امیدواری و اطمینان عوض کند. موفق خواهد شد؟

 

 

1475468

 

دیدگاه‌ها