کد خبر : 1666477 | 15 بهمن 1398 ساعت 13:22 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد نجومی تیم بکام به مودریچ و کاوانی

به گزارش مارکا باشگاه دیوید بکام، اینتر میامی برای جذب لوکا مودریچ و ادینسون کاوانی آماده شده و قصد دارد پیشنهادهای مالی هنگفتی برای جذب آنها ارائه دهد.

پیشنهاد نجومی تیم بکام به مودریچ و کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر میامی که مالکیت آن در اختیار دیوید بکام قرار دارد و از این فصل در لیگ MLS آمریکا حضور خواهد داشت قصد دارد برای جذب لوکا مودریچ و ادینسون کاوانی پیشنهادهای قابل توجهی به باشگاه‌های این دو ستاره، رئال مادرید و پاری سن ژرمن ارائه دهد.

 

1475660

 

کاوانی قصد داشت در ماه ژانویه PSG را ترک کرده و راهی باشگاهی دیگر شود ولی در نهایت در این تیم ماندگار شد. لوکا مودریچ هم به پایان قرارداد خود با رئال مادرید نزدیک می‌شود و احتمال ترک رئال مادرید توسط او وجود دارد. اینتر میامی بازی‌های خود در لیگ MLS را از روز اول مارس آغاز خواهد کرد.

 

1475659

 

اینتر میامی همچنان در حال جذب بازیکن برای فصل جدید فوتبال آمریکا است و به این منظور نامهای بزرگی را هدف گرفته است. به گزارش مارکا مودریچ و کاوانی هدف های اصلی تیم بکام هستند. بر اساس این گزارش تیم دیوید بکام قصد دارد با پیشنهاد حقوقی نجومی به مودریچ او را برای ترک برنابئو ترغیب کند. همین مطلب درباره ادینسون کاوانی هم صادق است.

 

دیدگاه‌ها