کد خبر : 1668058 | 23 بهمن 1398 ساعت 11:28 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب به بارسلونا در مورد لوییس سوارز

ممکن است لوییس سوارز زودتر از موعد مقرر قادر به حضور در ترکیب بارسلونا باشد.

خبر خوب به بارسلونا در مورد لوییس سوارز

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت در هفته های اخیر، مشکلات بزرگی برای بارسلونا در خط حمله ایجاد کرده و این تیم دو تا از مهره های مهم خود در بخش هجومی را از دست داده است. دیروز عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسا تحت عمل جراحی قرار گرفته و عنوان شد او شش ماه از میادین دور خواهد بود، اما به نظر می رسد شرایط برای لوییس سوارز متفاوت پیش خواهد رفت.

 

1468285

 

لوییس سوارز که در دیدار سوپرکاپ مقابل اتلتیکومادرید دچار مصدومیت زانو شده، می تواند زودتر از موعد مقرر و قبل از پایان فصل دوباره در ترکیب بارسلونا قرار گیرد. در ابتدا اخبار حاکی از آن بود که مهاجم اوروگوئه ای این فصل را از دست داده است، اما حالا سایت گل مدعی شد او می تواند در ماه آوریل دوباره در ترکیب بارسا حاضر شود.

 

اگر بلوگرانا قادر به رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان باشد، می تواند در مرحله نیمه نهایی از لوییس سوارز در ترکیب استفاده کند. البته با توجه به خارج شدن نام عثمان دمبله از لیست بارسا، این تیم می تواند یک بازیکن جایگزین در این مقطع از فصل جذب کند، اما کمتر بازیکن باکیفیتی در حال حاضر در بازار وجود دارد و بازگشت لوییس سوارز در مقاطع دشوار فصل را می توان بهترین خبر ممکن برای کیکه ستین و بارسلونا تلقی کرد.

دیدگاه‌ها