کد خبر : 1670197 | 04 اسفند 1398 ساعت 18:45 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارکینیوش:

پی اس جی انتقام شکست از دورتموند را می‌گیرد

کاپیتان پاری سن ژرمن تاکید کرد که تیمش هیچ ترسی از بوروسیا دورتموند ندارد و انتقام شکست دور رفت را خواهند گرفت.

پی اس جی انتقام شکست از دورتموند را می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه شنبه گذشته در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بوروسیا دورتموند که در آلمان برگزار شد با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

بعد از این شکست انتقادها از پاری سن ژرمن بالا گرفته و رسانه‌های فرانسوی نوشتند که ترس توخل از تیم سابقش باعث شکست PSG در این بازی شد.

 

 

1480413

 

 

مارکینیوش، کاپیتان باتجربه پاری سن ژرمن در این رابطه گفت:« توخل گفته که ما از دورتموند می‌ترسیم؟ به صراحت بگویم که چنین چیزی درست نیست. باید ببینم که واقعا سرمربی تیم چنین سخنی را گفته یا خیر ولی فکر نمی‌کنم که این درست باشد. ما بازیکنان بزرگی در ترکیب اصلی تیم خود داریم که به بازی‌های بزرگ عادت کرده‌اند.

 

 

1480410

 

 

در دیدار رفت خوب ظاهر نشدیم. شاید بعضی فکر می‌کردند که ما به راحتی پیروز می‌شویم حتی اگر خوب نباشیم؛ اما این اصلا درست نیست. شکست به معنای پایان کار نیست و هنوز بازی برگشت باقی مانده است.

قدرت خود را برابر هواداران‌مان نشان خواهیم داد. نباید به خاطر شکست در یک دیدار همه چیز را پایان یافته دانست. در دیدار برگشت انتقام شکست دور رفت را خواهیم گرفت و بار دیگر توانایی خود را در میدان نشان خواهیم داد.»

 

 

1480412

دیدگاه‌ها