کد خبر : 1670233 | 04 اسفند 1398 ساعت 20:46 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال هنوز کثیف است

کربکندی: داور برابر استقلال سیزده بدری قضاوت کرد!

رییس سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن در پایان دیدار این تیم مقابل استقلال در خصوص شرایط برگزاری این بازی به صحبت پرداخت.

 کربکندی: داور برابر استقلال سیزده بدری قضاوت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رسول کربکندی، سرمربی سابق ذوب آهن که اکنون در سمت جدید در این باشگاه فعالیت دارد، در واکنش به این موضوع که سازمان لیگ با توجه به شیوع کرونا دیدار را بدون تماشاگر برگزار کرده و این درحالیست که می‌توانست برای سلامت بازیکنان و دیگر افراد حاضر در استادیوم از آنها نیز محافظت کنند، اینطور گفت: ما شاید امکانات کافی که برای اتفاق افتادن مرگ را نداریم اما باید پیشگیری کنند. خطری که برای یک جمعیت 30 هزار نفری است مسلما برای 100 نفر نیست. نه اینکه ما خطری برای ما نیست اما چون سه بازی مانده گفتند این مسابقات را برگزار کنند. در ادامه اما باید تصمیمات جدی بگیرند. سلامت مردم خیلی مهم است. اینکه ما را استثنا قرار دادند به خاطر تصمیم فوری بود.

 

کربکندی درباره اینکه آیا همچنان روی اظهارنظر جنجالی چند سال پیش خود در خصوص اینکه فوتبال کثیف است مانده یا شرایط تغییر کرده اینطور واکنش نشان داد: والله آنهایی که باید می پرسیدند تا ما بگوییم کجای آن کثیف است نپرسیدند. الان هم در روی همین پاشنه می‌چرخد!

 

وی در پاسخ به اینکه مدیرعامل باشگاه از تاثیر داوری در نتیجه شاکی بوده گفت: گل اول که من دیدم آفساید بود و بیشترین بحث ما روی این گل بود. چون تماشاگر نبود دیگر داور روی دنده خلاص گذاشته و سیزده بدری قضاوت کرد. روی گل دوم هم بچه های ما اشتباه کردند. بچه های ما البته روز به روز بهتر می شوند و امیدوارم شرایط بهتر شود.

دیدگاه‌ها