کد خبر : 1670646 | 06 اسفند 1398 ساعت 19:40 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

همکار جدید کریم بنزما از آلمان می‌آید؟

ستاره سابق رئال مادرید می‌گوید کریم بنزما در خط حمله این تیم به یک همکار نیاز دارد و ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند می‌تواند بهترین گزینه برای اضافه شدن به خط حمله رئالی‌ها باشد.

همکار جدید کریم بنزما از آلمان می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو انگردو، مهاجم سابق رئال مادرید می‌گوید این باشگاه باید در کنار کریم بنزما در نوک پیکان تهاجمی خود از یک مهاجم درجه‌یک دیگر استفاده کند و ارلینگ هالند، پدیده نروژی بوروسیا دورتموند بهترین گزینه برای اضافه شدن به خط حمله رئالی‌ها است.

 

1481100

 

با اینکه از زمان پیوستن هالند به دورتموند تنها چند هفته می‌گذرد ولی از همین حالا شایعاتی درباره تلاش رئال مادرید برای جذب او مطرح شده است. هالند که با درخشش بی‌نظیر خود در سالزبورگ اتریش مطرح شده بود از زمان پیوستن به دورتموند هم بسیار درخشان ظاهر شده و خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین حال حاضر دنیا مطرح کرده است.

 

انگردو در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا گفت:" من از تماشای درخشش هالند متعجبم. مدتی است بازی او را تماشا می‌کنم و باید بگویم او بی‌نظیر است. هالند می‌تواند با هر دو پا شوت بزند و از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرد. مهاجمی که دائم در حال پیشرفت است. از طرفی کریم بنزما در خط حمله رئال تنها است، هازارد به خاطر مصدومیت نمی‌تواند در سطح انتظارات ظاهر شود و بیل هم همینطور دور از سطحی است که از او انتظار می‌رود و رئال به همین علت از نظر گلزنی با مشکل مواجه است، مشکلی که با پیوستن هالند به رئالی‌ها بدون تردید حل خواهد شد".

 

دیدگاه‌ها