کد خبر : 1671626 | 11 اسفند 1398 ساعت 11:15 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت قهرمان فرمول یک از بارسلونا(عکس)

لوئیس همیلتون، راننده مشهور و قهرمان فرمول یک در آستانه ال‌کلاسیکوی امروز از باشگاه بارسلونا به خاطر پیراهنی که برای او فرستاده تشکر کرد و نشان داد که هوادار بارسلونا است.

حمایت قهرمان فرمول یک از بارسلونا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس همیلتون، راننده مشهور بریتانیایی و قهرمان رقابتهای فرمول یک در آستانه دیدار ال‌کلاسیکوی امشب بین بارسلونا و رئال مادرید فاش کرد که هوادار بارسا است. همیلتون در پستی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده آرزو کرد که بلوگرانا امشب در مقابل رئال به پیروزی برسد.

 

1482415

 

همیلتون بعد از آنکه پیراهن بارسلونا که نامش بر پشت آن حک شده را از طرف این تیم به عنوان هدیه دریافت کرد ویدیویی در اختیار این تیم گذاشت که در حساب اینستاگرامی باشگاه بارسا منتشر شده است. همیلتون در این ویدیو پیش‌بینی می‌کند که بلوگرانا امشب در ال‌کلاسیکو با نتیجه 3-1 پیروز می‌شود.

 

1482418

 

در زمان انتشار این ویدیو همیلتون هم در شهر بارسلونا حضور داشت و در فاصله حدود 20 کیلومتری استادیوم نوکمپ در پیست اتوموبیلرانی بارسلونا مشغول تست اتوموبیل جدید مرسدس خود بود.

 

1482419

 

همیلتون در این ویدیو گفت:" من هوادار افراطی بارسا هستم. به همه شما افتخار می‌کنم بچه‌ها و بازی شما در ال‌کلاسیکو را حتما خواهم دید. شک ندارم شما عالی کار می‌کنید. شما همیشه به من انگیزه داده‌اید و می‌خواهم از همینجا برایتان کلی انرژی مثبت بفرستم".

 

1482417

 

دیدگاه‌ها