کد خبر : 1672252 | 14 اسفند 1398 ساعت 16:14 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

رایان گیگز و تمجید ویژه از خرید جدید منچستریونایتد

رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، تمجید ویژه ای از ستاره پرتغالی این تیم یعنی برونو فرناندز انجام داد.

رایان گیگز و تمجید ویژه از خرید جدید منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر‌یونایتد در نقل و انتقالات زمستانی موفق شد یک بازیکن فوق العاده و با استعداد یعنی برونو فرناندز را به خدمت خود در آورد. بازیکنی که بر اساس گزارش ها باشگاه هایی نظیر بارسلونا، رئال مادرید و منچسترسیتی نیز به دنبال جذب او بودند.

 

برونو فرناندز بازیکن فوق‌العاده با کیفیتی است اما به دلیل تجربه نه چندان زیاد در بازی های بین المللی تنها با ۵۵ میلیون یورو راهی اولدترافورد شد‌‌ اما خیلی زود توانسته ارزش های قابل توجه خود را به نمایش بگذارد.

 

 

1482565

 

 

ستاره ۲۵ ساله و پرتغالی در ۶ بازی گذشته یونایتد آمار فوق العاده ۳ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رسانده است. موضوعی که باعث شده اسطوره باشگاه منچستریونایتد یعنی رایان‌گیگز به تمجید از این ستاره پرتغالی بپردازد. سرمربی حال حاضر تیم ملی ولز در این باره گفت: " فرناندز بازیکن فوق العاده ای است. او کیفیت خود و بازیکنان اطرافش را بالا برده اما هنوز در روزهای آغازین کارش است. من فکر می‌کنم که او می‌تواند از این هم بهتر شود.

 

او همان عملکردی را ارائه داد که شما می خواهید. اتفاقی که همیشه درباره خریدهای زمستانی رخ نمی دهد اما او فوق‌العاده است و من بابت عملکرد خوبش خوشحال هستم."

دیدگاه‌ها