کد خبر : 1673380 | 21 اسفند 1398 ساعت 16:40 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

کنترل تریپیر و خط هافبک قدرتمند

راه‌های پیش روی کلوپ برای شکست اتلتیکو

کنترل دفاع راست و از کار انداختن خط هافبک قدرتمند اتلتیکو می‌تواند باعث صعود لیورپول به مرحله بعد لیگ قهرمانان باشند.

راه‌های پیش روی کلوپ برای شکست اتلتیکو

به گزارش “ورزش سه” حساس ترین دیدار دنیای فوتبال امشب در آنفیلد برگزار می‌شود. جایی که لیورپول برابر اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد و‌ به دنبال جبران شکست دور رفت و حضور در مرحله بعدی مسابقات است.

 

اما دیلی میل در خصوص راه‌ها موجود برای شکست اتلتیکو گزارش تهیه کرده است. تیمی که در اسپانیا حتی یک شوت در چهارچوب نداشت و حالا در خانه به دنبال جبران است. طبیعی است که اتلتیکو مادرید مثل گذشته دیگر بهترین خط دفاع اروپا نیست و نفوذ به عمق دفاع آن‌ها می‌تواند کار را برای لیورپول راحت کند. هر چند که اوبلاک در ۳۸ مسابقه این فصل تنها ۲۶ گل خورده و یکی از بهترین بازیکنان اروپا به شمار می‌رود و می‌تواند سد محکمی برابر ستاره‌های لیورپول باشد.

 

1484773

 

اما موضوعی که اتلتیکو را قدرتمند می‌کند، خط هافبک آن‌هاست. جایی که سیمئونه از چهار هافبک مرکزی استفاده می‌کند و همین امر باعث ثبات دفاعی آن‌ها می‌شود. توماس پارتی، سائول، و کوکه چهار بازیکنی هستند که دژ دفاعی اسپانیایی‌ها را مستحکم می‌کنند. از طرفی لودی ۲۱ ساله در بازی رفت یکی از بهترین نمایش‌های خود را داشت و علی‌رغم جوانی به احتمال فراوان در بازی امشب هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. چون عملکرد دفاعی قابل قبولی در بازی رفت داشت. 

 

1484772

 

با این حال به نظر می‌رسد که کنترل تریپیر  به دلیل حضور در خط دفاع و خط حمله و از کار انداختن خط هافبک که دژ اصلی دفاعی را تشکیل می‌دهد کلید رسیدن لیورپول به گل خواهد بود. هر چند که شاگردان کلوپ باید برای مهار ژائو فلیکس و موراتا نیز برنامه خاصی داشته باشند. فلیکس در استفاده از ضد حملات می‌تواند با استفاده از تکنیک و سرعت خود خطرناک ظاهر شود و کار را برای میزبان سخت کند.

دیدگاه‌ها