کد خبر : 1673656 | 22 اسفند 1398 ساعت 23:45 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه عجیب در آلمان؛ دوشنبه، روز پایانی بوندسلیگا؟

شایعه ای درباره احتمال لغو کامل بازی های بوندسلیگا در فصل جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا به گوش رسیده است.

شایعه عجیب در آلمان؛ دوشنبه، روز پایانی بوندسلیگا؟

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که یک ویروس مهم ترین اخبار مربوط به فوتبال را به خود اختصاص دهد اما حالا این اتفاق رخ داده و با گسترش عجیب و غریب کرونا در اروپا بازی های زیادی در سطح قاره لغو یا بدون حضور تماشاگران برگزار شده است.

 

در حال حاضر لیگ های اسپانیا، ایتالیا، هلند و پرتغال به حالت تعلیق درآمده اند. همچنین ساعتی پیش مشخص شد که دو دیدار مهم هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا نیز به تعویق افتاده است. بحث دیگر مربوط به رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ است که با این شرایط برگزاری آن در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

 

1484894

 

 

اما یکی از کشورهایی که هنوز لیگ داخلی خود را به حالت تعلیق در نیاورده، آلمان است. با این وجود امروز شایعه عجیبی درباره بوندسلیگا مطرح شده است. بر اساس شایعات این احتمال وجود دارد که روز دوشنبه، رقابت‌های بوندسلیگا به طور کامل پایان پیدا کند. همچنین گفته می شود که در صورت رخ دادن چنین اتفاقی چهار تیم اول به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهند کرد و هیچ تیمی نیز به دسته پایین تر سقوط نمی کند تا رقابت های فصل ۲۱- ۲۰۲۰ با تعداد تیم های بیشتری برگزار شود.

 

با این وجود چنین اظهار نظری فعلا در حد شایعه است و باید منتظر ماند و دید که واکنش فدراسیون فوتبال آلمان به این اخبار چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها