کد خبر : 1674359 | 27 اسفند 1398 ساعت 15:25 | 35.6K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

لیورپول و جشن قهرمانی لیگ با پیراهن جدید

تمرینات لیورپول به مدت دو هفته تعطیل شد و به بازیکنان گفته شده است که ادامه لیگ در ماه های می و ژوئن پیگیری خواهد شد.

لیورپول و جشن قهرمانی لیگ با پیراهن جدید

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که اعلام شد لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است. تمرینات لیورپول نیز از جمعه گذشته متوقف شد و تا سوم آوریل از سر گرفته نخواهد شد.

طبق ادعای اتلتیک، به بازیکنان لیورپول گفته شده است که ادامه لیگ برتر در صورت تعویق یورو 2020 به ماه های می و ژوئن موکول خواهد شد و جالب اینکه در این صورت لیورپولی ها با پیراهن جدید خود جشن قهرمانی خواهند گرفت.

 

 

Image result for LIVERPOOL NIKE

 

 

قرارداد لیورپول با "نیوبالانس"، اسپانسر فعلی باشگاه تا اول ژوئن اعتبار دارد و پس از آن قرمزها از پیراهن های نایکی استفاده خواهند کرد. لیورپول با 25 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در صدر لیگ برتر قرار دارد و تنها به دو برد برای قهرمانی نیاز داشت که رقابت ها به تعویق افتاد.

امروز در سوئیس قرار است در مورد تعویق یورو 2020 تصمیم گیری شود و اگر در نهایت این تورنمنت به سال بعد یا پاییز امسال موکول شود، لیگ های اروپایی فرصت خواهند داشت تا هفته های باقیمانده را در ماه های می و ژوئن برگزار کنند.

 

در این صورت لیورپول می تواند در ماه ژوئن قهرمانی خود را جشن بگیرد و این کار را با پیراهن های نایکی جدید خود انجام خواهد داد. نایکی سالانه 30 میلیون پوند به لیورپول پرداخت خواهد کرد و بندهایی نیز در قرارداد گنجانده شده که این رقم را 20 درصد افزایش خواهد داد. لیورپول برای قهرمانی در لیگ قهرمانان 4 میلیون پوند، قهرمانی در لیگ و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز 2 میلیون پوند از نایکی دریافت می کند.

 

 

Liverpool suspend training

دیدگاه‌ها