کد خبر : 1676479 | 15 فروردين 1399 ساعت 19:01 | 159.9K بازدید | 37 دیدگاه

آغاز جستجو برای شماره یک بعدی

کدام گلر جانشین بیرانوند در پرسپولیس می‌شود؟

علیرضا بیرانوند در فصل آینده به دلیل قراردادی که با تیم انتورپ بلژیک منعقد کرده از پرسپولیس جدا خواهد شد و باید دید کدام گلر جانشین او در این تیم خواهد شد.

کدام گلر جانشین بیرانوند در پرسپولیس می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که آینده فوتبال در تمامی نقاط دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا نامشخص است و حتی بحث‌های جدی در خصوص زمان پنجره نقل و انتقالاتی در لیگ‌ها شکل گرفته، شاید یکی از موضوعاتی که باید در پرسپولیس جدی گرفته شود، مساله جانشینی علیرضا بیرانوند است. گلر شماره یک و ملی‌پوش پرسپولیس که بعد از موفقیت‌های بزرگی که در این تیم کسب کرده، اکنون به رویای بزرگ خود نیز رسیده و در آستانه انتقال به فوتبال اروپا قرار دارد. علیرضا بیرانوند که در اواسط فصل قرارداد خود را با باشگاه انتورپ به امضا رسانده، قرار است بر اساس آن فصل آتی را در لیگ بلژیک و این تیم دنبال کند.


موضوعی که باعث خواهد شد پرسپولیس در شرایط فعلی یکی از بزرگترین هدف‌های خود را در نقل و انتقالات فصل آتی در جستجوی گلری در حد و اندازه دروازه خود باشد. بعد از چهار فصل درخشان و قابل دفاع از سوی علیرضا بیرانوند درون دروازه این تیم، او اکنون قرار است رویای خود را در فوتبال اروپا دنبال کند که این موضوع البته می‌تواند چالش بزرگی برای پرسپولیس محسوب شود که با خلا بزرگی درون دروازه خود مواجه خواهد شد.


در این بین شاید نگاهی به اهداف احتمالی پرسپولیس و یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات تابستانی و انتخاب گلر برای جانشینی علیرضا بیرانوند هم جالب توجه باشد. شما می‌توانید در کامنت‌های همین پست، درباره انتخاب گلر بعدی پرسپولیس نظر خود را اعلام کنید.


در فوتبال ایران شاید انتخاب گلری در شرایط فعلی برای حضور در دروازه فصل آینده پرسپولیس یکی از بزرگترین مشکلات یحیی گل محمدی محسوب شود. دروازه‌بانان طراز اول یا موانعی برای حضور در این تیم دارند یا اینکه تحت قرارداد باشگاه‌های خود قرار دارند و مذاکره و جذب آنها برای این تیم دور از دسترس باشند. با این حال فارغ از این مسائل به بررسی گلرهایی که می‌توانند نامزد حضور در پرسپولیس به جای علیرضا بیرانوند باشند خواهیم پرداخت.


پیام نیازمند؛ خیلی دور


شماره یک سپاهان و پدیده دروازه‌بانی دو فصل اخیر فوتبال ایران شاید بزرگترین دلخواه پرسپولیس و هواداران این تیم برای حضور در تهران باشد. نیازمند اما بزرگترین موانع را برای این انتخاب خواهد داشت. اولین آن جبهه گیری باشگاه سپاهان و هواداران این تیم خواهد بود و مانع دیگر باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش با باشگاه اصفهانی است که شاید باب هرگونه مذاکره را منتفی کند.

 

1477247

 

علیرضا حقیقی؛ بازگشت پسر سرخ


دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم ملی در این فصل به فوتبال ایران بازگشته و نمایش قابل قبولی نیز درون دروازه نساجی از خود به جا گذاشته است. تجربه بالای حضور در تیم ملی و حضور در فوتبال اروپا در کنار سابقه کار در پرسپولیس او را یکی از گزینه‌های پرسپولیس نشان می‌دهد و البته باید دید نساجی راضی به این انتقال خواهد شد یا اینکه یحیی نظری برای این انتقال خواهد داشت یا خیر.

 

1482073


حامد لک؛ سال‌ها بعد از گزینه بودن


لک در دوران اوج خود همواره یکی از گزینه‌های پرسپولیس محسوب می‌شد و بارها علاقه‌اش را نیز به این تیم با حرکات حساسیت برانگیز خود نیز نشان داده بود. با این حال این انتقال تحقق پیدا نکرد تا اکنون لک نیز در فاصله زیادی از دورانی که مورد توجه پرسپولیس قرار داشت، قرار گیرد. لک در این فصل در ماشین سازی نیز از روحیه همیشگی خود فاصله گرفته و باید دید در صورت ادامه لیگ، آیا درخششی خواهد داشت که سرخ‌ها را ترغیب به این مذاکره کند یا خیر.

 

1448195

 

محمدرضا اخباری؛ نه در قامت شماره یک


اخباری نیز جزو دروازه‌بانانی محسوب می‌شد که در دوران اوج خود در سایپا و بعد از آن تراکتور، مورد توجه پرسپولیس قرار داشت اما طی دو فصل اخیر و دوری اش از ترکیب اصلی، او را از صدر ستاره‌های موردتوجه در نقل و انتقالات دور کرده است. اخباری که این روزها دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد نمی‌خواهد تصمیمی بگیرد که بار دیگر او را نیمکت نشین کند و شاید در شرایط فعلی رقابت بین او و رادوشوویچ به سود گلر کروات چربش بیشتری داشته باشد.

 

1469396

 

رشید مظاهری؛ انتقال غیرممکن


دیگر دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال ایران نیز طی سالیان اخیر همواره در تیتر اخبار مربوط به حضور در پرسپولیس قرار داشته و خودش نیز آن را تایید کرده است. با این حال او در این فصل با حضور در تراکتور به عنوان دیگر قطب فوتبال ایران، این انتقال را منتفی کرده است و قرارداد سه ساله او با این تیم، او را از تیررس پرسپولیس کاملا دور می‌کند.

 

1472656


سوشا مکانی؛ در سودای نروژ


مکانی با آن سبک خاص زندگی‌اش که باعث شده بود در دوران حضور در پرسپولیس حاشیه‌های بزرگی را تحمل کند، هرچند در این فصل و با بازگشت موفق به نفت مسجدسلیمان توانسته نظرها را بار دیگر به سمت خود جلب کند، اما خواسته‌اش برای اقامت در کشور اروپایی احتمالا مانع از این خواهد شد که پرسپولیس نیز بتواند روی او نظر مثبتی داشته باشد. 

 

1471567


محمد دریس؛ نه در حد شماره یک


دروازه‌بان دو متری نفت آبادان نیز به عنوان یکی از پدیده‌های دو فصل اخیر فوتبال ایران شناخته می‌شود. محمد دریس با 24 سال سن و قامت منحصربفرد خود خیلی زود توانست چهره شود اما هنوز بعید است که بتواند در زمره یک انتقال ویژه قرار داشته باشد و فرصت زیادی برای نمایش توانایی خود دارد و باید دید در آینده قادر خواهد بود با بهره گیری از این فیزیک جالب خود را به عنوان یک گلر ویژه نیز مطرح کند یا خیر.

 

1428793

 

شما می‌توانید در بخش کامنت‌ها نظر خودتان را درباره آینده دروازه‌ پرسپولیس بعد از جدایی علیرضا بیرانوند و گزینه احتمالی برای شماره یک سرخ‌ها اعلام کنید.

دیدگاه‌ها