کد خبر : 1677840 | 23 فروردين 1399 ساعت 12:34 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اختصاص ۳.۶ میلیون دلار به ورزشکاران المپیکی روسیه

وزیر ورزش روسیه از اختصاص ۳.۶ میلیون دلار به ورزشکاران این کشور جهت حضور در بازیهای المپیک توکیو خبر داد.

اختصاص ۳.۶ میلیون دلار به ورزشکاران المپیکی روسیه

به گزارش "ورزش سه"،  و به نقل از TASS، سرویس مطبوعاتی ROC در روز جمعه اظهار داشت: هیئت اجرایی کمیته المپیک روسیه (ROC) تصمیم گرفته است که برنامه آماده سازی تیم های ملی را برای برگزاری بازیهای المپیک مجددا در ژاپن پیگیری کند  و به همین منظور مبلغ  265 میلیون روبل اضافی (حدود 3.6 میلیون دلار) به ورزشکاران المپیکی این کشور اختصاص دهد.


 این در حالی است که قرار بود بازی های المپیک تابستانی 2020 در توکیو بین 24 ژوئیه و 9 آگوست برگزار شود و بازی های پارالمپیک تابستانی 2020 نیز بین 25 اوت و 6 سپتامبر برگزار می شود. IOC (کمیته بین المللی المپیک) و IPC (کمیته بین المللی پارالمپیک) تصمیم خود را در تاریخ 24 مارس اعلام کرد که به دلیل گسترش مداوم COVID-19 ، مسابقات در ژاپن را به مدت یک سال به تعویق انداخت.


رئیس کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو در تاریخ 30 مارس اعلام کرد که بازی های المپیک تابستانی سال آینده در ژاپن از 23 جولای آغاز می شود. این بازی ها قرار بود امسال از ۲۴ جولای آغاز شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد.

 

 

1490208

 


وزیر ورزش روسیه پیش از این دستور داده بود تمامی مراکز تمرینی تا اطلاع ثانوی تعطیل شود. مرکز آموزشی نوووگورسک در خارج از مسکو در حال حاضر تنها پایگاه آموزشی در روسیه است که کار خود را تحت شرایط خاص ادامه می دهد و انزوا کاملی از ورزشکاران، مربیان، متخصصان و کارکنان این مرکز را پیش بینی می کند.


در پایان این گزارش آمده است: تا به امروز ، در کل 11917 مورد کورو ویروس در روسیه تأیید شده است که 795 بیمار از این ویروس بهبود یافته اند. مسکو بیشترین موارد را به خود اختصاص می دهد (7،822). آخرین داده های روسیه حاکی از تلفات 94 در سراسر کشور است. پیش از این ، دولت روسیه خط سریع اینترنتی را برای به روزرسانی عمومی در مورد وضعیت coronavirus ویروس کرونا ایجاد کرده بود.

دیدگاه‌ها