کد خبر : 1677893 | 23 فروردين 1399 ساعت 15:48 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

برزیلی ناامید کننده؛ اشتباه بزرگ تابستانی رئال

ادر میلیتائو مدافع برزیلی تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 51 میلیون یورو به رئال پیوست ولی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

برزیلی ناامید کننده؛ اشتباه بزرگ تابستانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از چند سال تابستان گذشته تصمیم به تقویت خط دفاعی خود گرفت و ادر ملیتائو به عنوان مدافع میانی جدید به خدمت گرفته شد.

 

 

1490238

 

 

میلیتائو قرار بود رقیبی جدی برای راموس و واران باشد ولی پس از گذشته دو سوم فصل، نتوانسته پاسخگوی توقعات باشد. مدافعی که البته همواره در فهرست دعوت شدگان به تیم ملی برزیل قرار دارد و مورد اعتماد تیته(سرمربی سلسائو) است.

مینو رایولا ایجنت ایتالیایی مشهور اخیرا گفت که دوست دارد یک ستاره بزرگ را به رئال منتقل کند. یکی از بازیکنان تحت مدیریت او ماتایس دی لیخت مدافع 20 ساله ی هلندی است. ستاره ای که فصل گذشته برای آژاکس استثنایی کار کرد و در حالی که از بارسا هم پیشنهاد داشت، با قراردادی به ارزش 75 + 10.5  میلیون یورو راهی یوونتوس شد.

 

 

1488956

 

 

امروز آاس ادعا کرد که رئال خیلی زودتر از بارسا و یوونتوس خواهان دی لیخت بود ولی جالب اینکه در نهایت تصمیم گرفتند میلیتائو را از پورتو با 25 میلیون یورو کمتر به خدمت بگیرند. سران رئال معتقد بودند که میلیتائو از حیث سرعت و نیز چند پسته بودن برتر از دی لیخت است. میلیتائو در پورتو هم مدافع میانی بود و هم برخی مواقع در دفاع راست به میدان می رفت ولی دی لیخت تنها در پست مداقع میانی بازی می کند.

در حالی که تنها یک سوم از فصل باقیمانده، میلیتائو تنها 992 دقیقه برای رئال بازی کرده و از این حیث بازیکن شماره 17 رئال است.

 

نمایش های دی لیخت در سوی دیگر هرچند با انتقاداتی از سوی کارشناسان ایتالیایی همراه بوده ولی او یکی از بازیکنان معمولا ثابت یوونتوس بوده و بسیاری معتقدند سبک بازی در سری آ چندان با وی سازگار نیست و بهتر بود راهی لالیگا می شد.

 

 

1460397

دیدگاه‌ها