کد خبر : 1678805 | 28 فروردين 1399 ساعت 10:25 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

نایب‌رئیس سابق بارسا: مسی می‌ماند، نیمار برمی‌گردد

نایب‌رئیس مستعفی باشگاه بارسلونا، امیلی روسود می‌گوید لیونل مسی به زودی با باشگاه تمدید خواهد کرد و احتمال بازگشت نیمار در تابستان امسال وجود دارد.

نایب‌رئیس سابق بارسا: مسی می‌ماند، نیمار برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، امیلی روسود، نایب‌رئیس مستعفی باشگاه بارسلونا که ادعاهای اخیر او و جنگ قدرتش با ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بسیار خبرساز شده می‌گوید لیونل مسی به زودی با بارسا تمدید خواهد کرد و احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ در تابستان امسال وجود دارد.

 

1491119

 

روسود اخیرا با استعفا از  سمت نایب‌رئیسی باشگاه خبرساز شد. او سپس از وجود فساد در باشگاه خبر داد و گفت دستهایی در کار سرقت از خزانه باشگاه هستند. روسود همچنین گفت آماده است علیه بارتومئو به دادگاه شکایت کند. او در گفتگو با شبکه ESPN صحبتهای زیادی درباره بارسا مطرح کرده و از جمله درباره شرایط آینده لیونل مسی و نیمار و ارتباط‌شان با بارسا صحبت کرده است.

 

نایب‌رئیس مستعفی بارسا در این مصاحبه گفت:" به نظرم مسی و بارسلونا به زودی درباره تمدید قرارداد او به توافق می‌رسند. برای رسیدن به توافق هر دو طرف باید از مواضع خود کوتاه بیایند ولی من بعید می‌دانم وضعیت فعلی بین مسی و باشگاه خیلی ادامه داشته باشد".

 

1490604

 

روسود همچنین به مساله بازگشت نیمار به بارسلونا، مساله‌ای که حدود یک سال است بسیار جنجالی بوده و به شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری دامن زده، پرداخته و می‌گوید احتمال بازگشت او به نوکمپ در تابستان جاری بالا است. او در این باره به ESPN گفت:" بازگشت نیمار در تابستان امسال ممکن است. من اصلا اعتقاد ندارم که این انتقال غیرممکن است. از این گذشته من معتقدم کرونا باعث می‌شود قیمت ستاره‌ها در آینده کاهش پیدا کند که برای خریدارها خبر خوب و برای فروشنده‌ها خبر بدی است. باید ببینیم که در نهایت بین این عوامل چه تعادلی برقرار می‌شود".

 

1490778

 

دیدگاه‌ها